Sneeuw

Discussie in 'Overig archief' gestart door Roos, 1 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos

    Roos Forum-hertog

    Het is natuurlijk nog herfst... maar zo met de adventskalender... december is begonnen. Ik begin de sneeuw te missen..
    :music:
     
  2. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Eerdere jaren was het rond half december of tegen kerst dat we sneeuw kregen... Dus we wachten rustig af ;)
    We willen het Sint en Piet ook niet te moeilijk maken natuurlijk om de klomp-cadeautjes rond te brengen!
     
    jolanda13, schaapje52, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Laat maar komen die sneeuw. Sint en Piet hebben in Spanje bergen dus ook sneeuw. xD Sneeuwboots neergezet voor Sint en Piet.8)
     
    jolanda13, tooske58, Roos en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Maxthon

    Maxthon Forumleerling

    Ik zie dat de sneeuw aanwezig is in de flash-versie maar niet in de unity... Komt dit nog of moeten we dit jaar geen sneeuw verwachten? :music:
     
  5. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je geen winterthema ziet staan, waar moet je dan op zetten om de sneeuw te krijgen. Ik heb wel standaard, geen en roze. Meer staat er bij mij niet op. Wat ik ook doe, ik krijg geen sneeuw. Bleef erg hangen en doet het nu wel via standaard.

    Yes yes ik heb sneeuw. :D:D:D
     
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier el sneeuw maar geen idee wat dat roze is die heb ik ook niet wel standaard....
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Yesss, met vallende vlokken en al :inlove::inlove:

    Leve Unity!
     
  9. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Geweldig die vallende sneeuw. Erg gezellig
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Bofkonten hoor met vallende sneeuw. :music: Dat heb ik dan weer niet. :wuerg:
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Heb je bij de spel instellingen bij thema gekeken, want in eerste instantie had ik helemaal geen sneeuw. Maar nadat ik de spel instellingen de thema instelling veranderd had heb ik zowel sneeuw op de grond als vallende sneeuw. Vergeet alleen niet daarna even te bevestigen.;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.