Sneeuw

Discussie in 'Help archief' gestart door Tuintje57, 1 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. breston18

breston18 Forumkenner

Ik vind het ook een schitterend gezicht hoor, en zal het zeker niet uit zetten.
    maar kan me voorstellen dat het voor sommige boertjes te fel is, vind dat je altijd zelf de keuze moet hebben.
    Maar persoonlijk geef ik mijn complimenten voor het mooie zicht

2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

bedankt voor de paar plankjes Enk ik ga ze uit proberen LOL

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

het zou goed zijn de keuze te laten aan wie dit wil of irriterend vindt
    denk ook eens aan slechtzienden en iedereen die last heeft van variaties op helderheid

penny1944 vindt dit leuk.
  4. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Je hebt 2 mogelijkheden. Je gaat naar het ambachtenterrein en klikt op bakker of bloemist. Je betaalt € 1,99 en je kunt aan de bijbehorende quest beginnen. Wanneer je in level 3 bent van bakker of bloemist en de jammakerij ook op level 3 hebt krijg je het 3e ambacht cadeau.

Wil je geen euro's uitgeven kun je het ambacht ook vrijspelen bij Renzo. Die is trouwens pas geweest. Dit kost je 1250 gewonnen coins en ook dan krijg je wanneer je 2 ambachten in fase 3 hebt het 3de cadeau.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.