Sneeuw

Discussie in 'Help archief' gestart door Tuintje57, 1 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Het kijkt heel erg mooi de sneeuw op onze farm, maar is er ook een manier om dat uit te zetten?
    B.v.d.

2. penniefarm

penniefarm Forumleerling

Zou inderdaad nog mooier zijn als het uit kon..:p

3. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Ik weet dat je dat normaliter uit kunt zetten bij een instelling, maar ook ik weet niet waar! :wuerg:

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dit valt niet uit te zetten dus de sneeuwlaarzen maar bij de deur zetten voor als je naar buiten ga;)

schaapje52, 123Pien en -mikmak- vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

vind het juist mooi zo ga dus ook niks uit zetten ook al kon dat wel, prachtig landschap zo.
    heb de snow boots al klaar staan... :)

schaapje52 vindt dit leuk.
  6. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

ik vindt het wel mooi, maar al dat felle wit, doet pijn aan mijn ogen. En dit bedoel ik dus letterlijk en niet figuurlijk

Angelique.. vindt dit leuk.
  7. penniefarm

penniefarm Forumleerling

Toch zonde dat ze je zoiets gewoon verplichten. o_Ok voor mij is dit toch wel erg fel aan de ogen. Maar ok dan helaas wat minder naar buiten om te tuineren >:(

8. Toontje2

Toontje2 Forum freak

verzoek tot uit kunnen zetten is doorgegeven.

Angelique.. en penny1944 vinden dit leuk.
  9. penniefarm

penniefarm Forumleerling

Dank u dank nu maar hopen

10. Angelique..

Angelique.. Gelegenheidsauteur

Vind het ook geweldig om te zien voor eventjes maar ook ik krijg last van mijn ogen enfin dan maar minder farmen deze maand hihi vind het wel geweldig hoe dit allemaal kan, vriendelijke groetjes Angelique

11. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

wat hebben we een prachtige boerderij gekregen. echt helemaal super met die sneeuw en alles er om heen. nu buiten nog een laagje komt het helemaal goed met deze donkere dagen. mooi gedaan zeg

12. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

het is fijn als je het ook uit kunt zetten, ik heb liever de sneeuw of de kerstlichtjes dan verplicht in het donker zitten met halloween
    met halloween viel er niks uit te zetten en dat was niet leuk

penny1944 vindt dit leuk.
  13. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Hallo enk, mijn man heeft orthopedisch schoeisel en helaas geen laarzen, voorheen konden we het wel zelf aan en uit zetten. Is er een reden waarom dat dan nu niet meer kan?

Sintra98 vindt dit leuk.
  14. enk52

enk52 Levende forumlegende

Zoals Toontje hierboven al heeft vermeld is de vraag doorgegeven. Verder moeten we afwachten wat hiermee gedaan wordt.
    Voor nu dan maar plankjes onder de schoenen binden om droge voeten te houden.

15. lilian-1955

lilian-1955 Forumleerling

Ik vind het leuk die sneeuw maar hoe word je bloemist of bakker ik heb al die sterren al ingeleverd. lilian-1955

16. valkenier

valkenier Levende forumlegende

Ik vind dat BP weer goed zijn best heb gedaan om alles weer in de winter (kerst) stemming te brengen.
    ik heb geen last van schitteringen zowel dan doe ik wel een zonnebril op.:)

riekje111 vindt dit leuk.
  17. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Ik vind het heel erg mooi gedaan en zou het niet uitzetten..... maar kan me wel voorstellen dat sommige het te fel vinden.
    Ikzelf vind het het beeld van mijn laptop altijd erg fel van licht, heb dus het beeld van mijn laptop donkerder laten zetten.
    Ik weet niet precies hoe je dat doet, maar het kan met de F-knoppen bovenaan op mijn laptop.
    Maar er zijn hier vast wel andere spelers die je haar fijn uit kunnen leggen hoe je op een PC of een laptop de felheid van het beeld kunt dimmen ( donkerder kunt zetten) En dan kan iedereen er volop van genieten.

goldtrix vindt dit leuk.
  18. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

Je kunt inderdaad de helderheid van je pc of laptop wel aanpassen, maar dat werkt dan overal. En ik doe meer op de laptop, dan alleen dit spelletje. Dan zou de rest weer te donker worden.

19. AN_dv

AN_dv Gelegenheidsauteur

Het is een mooi gezicht en al heel wat minder heftig dan vorig jaar je kan nu tenminste alle veldjes zien
    proficiat, nu buiten nog

20. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

misschien kan je zout strooien ?

riekje111 en robbiefarmer vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.