Smilie

Discussie in 'Overig archief' gestart door kakelot69, 1 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Is het een idee om de code voor o_O te wijzigen in O-o of iets dergelijks? Ik erger me elke keer weer wild als ik een zinnetje begin met 'ook' (met een hoofdletter dan) en dat die gekke smilie dan onbedoeld weer tevoorschijn komt :music:

-Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. lovely

lovely Forummeester

Hmmm.als ik een zin begin met hoofdletter O.komt er gewoon een hoofdletter te staan....xD

3. fairie

fairie Commandant van het forum

In het verleden was het niet zo. Dat is pas ergens afgelopen jaar schijnbaar veranderd.

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Oh dat zou kunnen hoor, ik ben hier pas net een paar maanden. Maar ik heb zelf ook wel eens ergens geadmind en dan vallen die dingen wat eerder op :music:

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Tja, de forumprogrammatuur is gekocht bij een externe partij inclusief upgrades.
    Bij éen van de updates is de tabel van smiley-codes aangepast aan de internationale standaard (daarvoor hadden we een taalafhankelijke codering) en tot op heden is het ons niet gelukt deze weer terug te laten zetten naar de oorspronkelijk aangepaste versie.

In andere landen had men al langer last van foute codes en heeft dat nog.
    Of het ooit wordt aangepast? Maar we blijven het wel regelmatig melden. Niet te vaak want als men het als zeuren gaat ervaren wordt de bereidheid iets te doen minder aangezien al geantwoord is dat het de aandacht heeft.

6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Vind het een ook heel heel storend iets , met name als ik iets serieus aan het schrijven ben...
    mij oplossing hiervoor is ..de hoofdletter O even veranderen in een kleine letter o dan heb je het probleem niet..:)

Zeuren ..das toch geen zeuren ...iets werkt niet goed ... maar fijn dat het wel de aandacht heeft -.-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.