sloten

Discussie in 'Help archief' gestart door hihija, 1 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihija

hihija Junior expert

Weet niet hoe je het ding moet noemen maar het staat links op het scherm.
    Daar komt in te staan welke persoonlijke bonus er lopen.
    Maar nu komt het.
    Als ik alle uilen, kraaien en draken oogst en je controleert dit of alles erin staat, kom je op het 3e veld uit waar geen sloten meer onder staan.
    Je moet dan altijd weer terug naar waar er sloten onder staan want als je dat niet doet en de uilen zijn uitgewerkt, sta je op een leeg veld en dan kun je niet meer teug komen bij de sloten.
    Om dan weer bij de sloten te komen om een taartje te eten moet je eerst uit/inloggen.
    F5 werkt daar niet voor.
    Is hier soms ook een andere manier voor ?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Voor het eten van een taartje wel. Dit kan via de voorraadplank in de schuur. De rest kan misschien doorgespeeld worden als technisch probleem.

3. hihija

hihija Junior expert

Wat moet ik dan doen, dit nog een keer bij technisch probleem plaatsen ?

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik heb je draadje even verplaatst naar de Technische vragen sectie, voor het overzicht.

En ik wil je wel antwoorden maar ik begrijp de vraag niet helemaal.
    Het gaat over de buffsloten bij je wapen links.
    Maar dan heb je het over een leeg veld waardoor je niet terug kan en opnieuw moet opstarten.
    Dat snap ik niet.

Misschien kun je een screenshot maken van die situatie?

5. hihija

hihija Junior expert

Je kan bij de 1e pagina bv 5 uilen te staan, 2e pagina 5 kraaien en op de 3e 2 draken
    Als al die bonussen lopen, loop kun je gewoon heen en weer door de bonussen heen.
    Dan blijf je op de 3e staan, daar staan geen sloten onder en de bonussen vallen weg omdat ze zijn afgelopen. Dan staat daar niets meer maar je kunt dan niet meer bij de sloten komen, dus naar pagina 2
    Dit lukt alleen als er wat op staat.

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Dus volgens jou verdwijnen dan de bladerpijltjes?
    Als dat zo is dan is dat een bug, het is mij nog nooit opgevallen maar ik zal het straks eens testen.

En dan kom ik er nog wel op terug.

EDIT
    Ben ik weer. Ik heb het getest en je hebt helemaal gelijk. De bladerpijltjes verdwijnen niet maar je zit vast in een loop van de lege bladzijde.
    Alleen met F5 (of de knop vernieuwen van je browser) of door opnieuw in te loggen krijg je het normale buffslot weer te zien.
    Ik heb een melding gemaakt voor de programmeurs.
    Omdat dit weliswaar irritant is maar het spelen niet onmogelijk maakt kan het wel enkele dagen of misschien zelfs weken duren voor deze bug wordt opgelost.
    Of wie weet is het iets simpels dat ze direct tussendoor meepakken.
    Even afwachten maar.

Laatste bewerkt: 2 Oktober 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.