slijm

Discussie in 'Help archief' gestart door klaas1941, 24 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaas1941

    klaas1941 Gelegenheidsauteur

    hoe kom ik nu aan slijm terwijl ik geen hok heb of kan halen
    het komt er nu op aan dat ik dus niet alles kan gaan halen kopen kun je het niet
    dus wat nu te doen? en waarom dan zo''n event ?

    dus al het werk voor niks
     
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Bij elk event is het zo dat voor de 1 wel alles haalbaar is en een ander nog niet. Dat hangt o.a. af van welk level je bent, wat je wel of niet hebt vrij gespeeld, hoeveel tijd je hebt etc. Voor het slijm is de werkstal te koop in jack's shop. Daar staat ook bij wat je daarvoor in moet leveren. Er zijn ook hogere level spelers die dit nog niet hebben en het niet gaan redden om dit vrij te spelen. Welk level jij bent kan ik niet zien dus ik weet niet of je een beginner bent of een gevorderde speler.

    Om te zeggen dat al het werk voor niets is dat is denk ik net iets te veel gezegd. Je kan ook inleveren wat je wel kan en het event dus deels uitspelen.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  3. klaas1941

    klaas1941 Gelegenheidsauteur

    ik zit in level 206 dus maar als je niet weet wat er gevraagd wordt van te voren verwacht je geen slijm maar goed
    een level wil je graag halen met alles erop en eraan toch ?
    maar dit slijm is ook niet tekoop waarom begrijp ik dan ook niet dan was het wel opgelost geweest voor iedereen
    of niet vragen toch ?
     
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Het slijm is niet te koop maar de opdracht is wel af te kopen met tg. De slijmmolen zit al lang genoeg in het spel zodat spelers deze al in hun bezit hadden kunnen hebben. Hij was afgelopen ruilevent ook al te ruil dus op die manier had je er ook aan kunnen komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.