Sleutel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door janniekwak, 20 December 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Ik heb de sleutel 1ngeleverd bij het meest linker deurtje in de veronderstelling dat ik dan rendier-express 1 ging spelen. Ik heb gewassen gemaakt voor (zoals nu blijkt) voor rendier-express 2 dus hoe kom ik nu aan een sleutel want ik kan niet verder bij rendier-express 1 omdat ik het verkeeerde gewas vermeerder:cry:

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan geen verkeerd gewas maken want je hebt ze allemaal nodig. De volgorde maakt niet uit.
    Rendierexpress 2 is eerst dingen uit voorraad leveren en als je alle sleutels hebt kan je daar verder met feestelijk gewas.
    Je kan gewoon doorgaan bij rendierexpress 1

3. janniekwak

Ik verbouw boerderijkransen, express 1 vraagt eilandkransen. Bij express 2 moet ik om verder te kunnen gaan in vakje 44 moet ik een sleutel inleveren. Bij express 1 ben ik begonnen bij 0, sleutel ingeleverd voor eilandkaars maar helaas ben ik boerderijkaars gaan verbouwen. Dus geen sleutel meer en ook niet te krijgen. :wuerg:

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Aan het einde van de boerderijkrans krijg je weer een zilveren sleutel en dan kan je kiezen voor 1 van de 2 andere kransen.

5. janniekwak

Dank je Lea, ik ga er wel uitkomen (hoop ik).:)

6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Jannie, het komt goed, en je doet het goed. De boerderij kransen gewas lever je ook in bij express 1.

Heb even een afbeelding voor je gemaakt. Je levert je boerderij kransen gewas in bij de GROENE doosjes.
    Je kan aan de linkerkant van je speelscherm aldaar naar boven of beneden scrollen/klikken. Zie pijltjes ...

Hoop dat het nu duidelijker voor je is .

Tyrany en .Fisherman. vinden dit leuk.
  7. janniekwak

HofvanDromen vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.