sleedoorn

Discussie in 'Help archief' gestart door saartje1964, 6 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje1964

saartje1964 Forumleerling

Hoelang gaat het nog duren voordat je sleedoornvruchten kan kopen. De wolf is wel te koop al hoewel ik niet de stal heb. Dat moet toch ook zo bij de bomen zijn?????? Het duurt wel erg lang!

2. Sjemmie

Sjemmie Regelmatige auteur

De sleedoorn is inderdaad wat aan de late kant op de markt. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat de jaarwisseling midden in een week viel en daarbij het feit dat mensen dan vaak een hele week vrij zijn. Ik verwacht dat het niet lang meer zal duren. Je geeft de wolf als voorbeeld maar die was van het mysterieuze stallen event van eind november dus dat de wolf er al wel is, is niet raar natuurlijk.

3. saartje1964

saartje1964 Forumleerling

Okay bedankt. Maar ik was even bang dat ze het veranderd hadden, dat wanneer je de boom nog niet heeft je ook de vruchten niet kan kopen. Zou raar zijn als dat voor de mysterieuze stallen niet zou gelden. Dus ik wacht geduldig af.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.