slecht

Discussie in 'Help archief' gestart door heidi4961, 23 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi4961

heidi4961 Forumleerling

hallo allemaal ik heb al vanalles geprobeerd maar mijn spel werkt zeeeeeeeeeeeeeeer slecht heb hier al een hele tijd last van de boerenknecht werkt ook maar halve tijd wat kan ik hier verder nog aan doen wordt er zo langzamer hand niet meer goed van. groetjes heidi4961

2. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Rechtsonderin kun je nog terug naar Flash gaan, ik merk dat veel functies nog steeds beter werken in Flash en ga nog regelmatig terug. Misschien dat dat voor jou ook werkt tot de unity versie echt goed werkt.

3. rien63

rien63 Junior expert

Steeds maar draaiende bloemetjes steeds opnieuw inloggen, openen kistjes maar twee a drie stuks en dan weer inloggen. Nog even zal ik het proberen, maar geef dan de beruchte pijp aan Maarten.

4. ans1959

ans1959 Forumleerling

Ik heb ook last van draaiende bloemetjes. Ik heb ook last van de kisten, elke keer weer. o_Ok kan ik 3 raadselbomen niet openen, ze zijn klaar en krijg alleen maar draaiende bloemen en geen resultaat. Dit is echt niet NIET leuk meer.

5. heidi4961

heidi4961 Forumleerling

ik speel ook via flash maar het probleem blijft zich voor doen

6. molentandje

molentandje Gevorderde

dit is echt niet leuk meer, blijft hier ook dan weer goed dan weer niet, zo is er weinig meer aan aan Farmerama.

7. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Als compensatie krijgen we 3 party tickets ... ze kunnen beter iedereen een maand gratis knechten geven. Ik ben nu ruim een uur bezig en heb 4 velden geoogst, daarna kon ik niet meer van veld wisselen ... als ik er 1 aanklik loopt het percentage naar 100% maar er gebeurd niets. Laat deze quest wel aan me voorbij gaan en het hele spel straks ook het is nu al 3 weken ergernis en in Flash kan ik al niets meer.

Laatste bewerkt: 24 December 2020
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  8. dreetje123

dreetje123 Forumleerling

Ik heb het zelfde probleem, hoop dat het wel opgelost wordt zo is er niks meer aan.
    Helaas dan zal ik gaan stoppen en wat anders gaan zoeken.

9. harriejose

harriejose Forum freak

De kado's van vandaag , helemaal top.Bedankt.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Wat mij mij heeft geholpen, is adobe flash te verwijderen van de laptop en daarna alle cookies te verwijderen. er kan dan niets mer interfereren. Unity liep daarna een stuk beter. Merk dat ik nu vooral bepaalde handigheidjes mis, maar traagheid is weg

11. joke200

joke200 Forumleerling

Hallo, ik heb een tip voor je. Als je de kistjes wil open maken moet je rechts boven bij de zoekfunctie kistjes invullen dan krijg je ze allemaal en kan je ze open maken zonder dat het elke keer terug springt. ik hoop dat je er wat aan hebt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.