Aankondiging Skype modbijeenkomst dinsdag 26 april 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Beste Collega's

    We hebben afgesproken de nieuwe indeling van de forumsecties en het weekrooster voor de vragen na de eerste periode van 6 weken te evalueren.

    Daarom hebben we een online bijeenkomst op

    dinsdag 26 april

    18:45 uur stipt
    Tijdstip weer gekozen om te schipperen tussen de mensen die overdag werken en degenen met bezigheden in de avond.
    Desondanks zullen er mensen niet kunnen, meld je even af in een eigen post aan dit draadje.

    Tussentijds is Peter vertrokken.
    We hebben besloten dat de indeling van de secties in die zin te wijzigen dat bij Forumspelletjes en bij Speakers Tina gaat modereren met de andere ingedeelde mod.
    Bij de geruchten laten we voorlopig Gerrit alleen staan, Klara en ik kijken daar ook al geregeld mee en het is daar niet erg druk.

    Ron
     
  2. Doornroosje1969

    Doornroosje1969 Actieve auteur

    volgens mij kan ik er wel zijn.
     
  3. Sjemmie

    Sjemmie Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik heb een 20.00-05.00 dienst dus ik moet om 19.25 de deur uit. Ben er even dus.
     
  4. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    ik ben vanaf 19.30 afwezig ongeveer, maak misschien het eerste stukje nog mee