siertuinen plaatsgebrek

Discussie in 'Overig archief' gestart door (chris), 15 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (chris)

    (chris) Doorzetter

    Er is weer groot plaatsgebrek voor de beeldjes. De siertuinen zitten vol. Het heeft weinig zin om bij eventen beeldjes te geven als ze niet meer geplaatst kunnen worden. Op het stratenplan rechts boven staat er nog een eiland. Graag daar een grote ep-siertuin plaatsen aub.
    Gelieve dit draadje open te laten zodat andere spelers hier ook kunnen melden dat er plaatsgebrek is in de siertuinen.
     
    riekje111, Borkie en venus261256 vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dit is al langer bekend en ook al aangegeven , maar je kan het dan beter aangeven in het update draadje
    dat is de plek daarvoor.
     
    riekje111 en Borkie vinden dit leuk.
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Uiteraard past het niet, maar dan wordt het dus een kwestie van de mindere sieritems verwijderen, en de betere een mooi plaatsje geven.
    Van mij hoeven er geen extra siertuinen bij hoor.
     
    Sintra98, riekje111, Butsmuts en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat Mikkie zegt. De stallen passen ook niet, en de bomen ook niet. Dat is juist de lol van dit spelletje, dat je moet kiezen wat je neerzet.

    Ik haal gewoon af en toe de cursor over mijn sieritems heen en dan vervang ik degene die het minst EP geven voor betere die ik recent heb gewonnen of gekregen uit kisten. En die mindere items kan ik dan wellicht cadeau doen, of er een vrije rij mee vullen. Of ze blijven gezellig in mijn inventaris, alwaar ze me niet in de weg staan en ze eten ook al geen brood.
     
    riekje111, Borkie en nientje1950 vinden dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik hoef niet meer ruimte voor mijn sieritems...:)
    Ik wil wel een knecht voor het leeghalen van mijn wolkenrijen:music: als ik voor een ruilevent alles leegmaak en weer vul met de sieritems met de minste EP:wuerg:
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  6. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Af en toe een keer je tuinen en wolkenrijen leeg maken, de laagste op de wolkenrijen zetten, daan griezeltuin vullen en dan de hoogste op de siertuinen.
    Ja daar gaat heel veel tijd in zitten want de sorteerfunctie werkt nou niet optimaal( om het vriendelijk te zeggen)

    Dan kun je de laagste items weggeven/verkopen of ruilen met ruilevent. Of gewoon laten stofhappen in de schuur. Bij bv alle kruidendrankjes en zo die je niet gebruikt
     
    Borkie en riekje111 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.