siertuin

Discussie in 'Help archief' gestart door elly200056, 24 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elly200056

elly200056 Gevorderde

Vraagje: als ik op de siertuin bovenin wil oogsten, zit dat balkje in de weg en krijg ik niet mijn sieritem geoogst. Met de knechten geen probleem, maar met de hand wel. Ik heb van alles al geprobeerd. Weet iemand een oplossing?

User: elly200056 ID: 9189018

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Welk balkje bedoel je? Waar zit die? De meeste kunnen ingeklapt worden.

3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik denk dat het een balkje opzij is, heb ik ook last van met de hand maar kan idd ingeklapt worden en het balkje bovenin ook.

4. elly200056

elly200056 Gevorderde

als je op het sieritem gaat staan, dan zie je welke dit is om vervolgens dit sieritem te oogsten. En dat gaat niet. De balk bovenin heb ik al ingeklapt en dan nog lukt het niet.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan proberen of het helpt bij je instellingen de 'infobox aan het muisteken tonen' uit te schakelen of anders wat schuiven met je items dat daar een item komt te staan wat je wel aan kan klikken.

6. elly200056

elly200056 Gevorderde

Dank voor je antwoord. Het is gelukt.
    Mag een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.