Siertuin

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door madegroot, 22 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    We hebben op de farm en baha verschillende pakhuizen voor bomen,stallen en werkplaatsen.Is het geen goed idee dat er ook zoiets komt voor de siertuin.

    Dacht dan aan 2 varianten.

    1 voor allerlei soorten sieritems en 1 voor enkel de bommel items.

    Je zou ze kunnen krijgen met sterren in de boom of met opdrachten in de cooperatie.

    Dacht aan een soort vitrine met plek voor 6 sieritems en dat deze ook te upgraden is.
     
    .Kiko17., Gert-Jannetje, hendrika73 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Leuk idee :D
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Idee leuk, alleen ik vraag me af hoe denk je de productie tijd (als ik die zo mag noemen) van verschillende items bij elkaar te gaan plaatsen? Of verwacht je dat spelers meerdere items van 1 item gaan kopen?

    Ik heb (om een vb. te geven) een item die 30 (dacht ik) minuten, maar ook items die meer dan een dag nodig hebben om de benodigde (T)EP's binnen te halen simpel gezegd.
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dan wordt de productietijd aangepast aan het langst durende item denk ik, net als bij de menagerie. Lijkt mij persoonlijk een heel gedoe, en je kunt je sieritems toch ook kwijt op een wolkenrij. Maar voor mensen die hun inventaris vol hebben staan met sieritems zal het wel leuk zijn.
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    A; Mijn opmerking was ook vanuit mijn boerderij situatie gemaakt en b; wolkenrij heb ik nog niet eens vrij gespeeld (volgens mij.)

    En zoals ik al aan gaf leuk idee (dus geen afwijzing!)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.