Sieritems

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door tineke150, 12 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo all,
    Ik weet niet of ik hier deze vraag kan stellen?
    Maar ik heb voor mijzelf en mede met meerdere mensen denk ik ....een probleem dat ik geen 1 sieritem meer kan plaatsen moet heel heel in de inventaris laten staan erg zonde .
    Ik denk wel 255 stuks staan zonder er wat mee te kunnen doen heel erg jammer van al mijn eps
    Plus het feit hoe hoger je komt wel heel erg veel eps moet nu zit ik in level 214 en moet 374000 miljoen eps en dat wordt per level alleen meer dus zou leuk als je ze kwijt kan ?
    Gr Tineke
     
    moppeltje vindt dit leuk.
  2. moppeltje

    moppeltje Forumkoning

    Ja wat meer plaats zou erg fijn zijn.. Hier is het ook zo inventaris puilt uit !!!!
     
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Meer velden maakt het alleen niet leuker voor de spelers die het zonder knechten moeten doen en voor je het weet staat de inventaris weer vol bij de rest. Ik maak nu keuze`s om alleen de hele hoge items er te plaatsen en vind het geen ramp dat de inventaris vol staat.

    Misschien kunnen jullie wat anders verzinnen buiten dus weer een veld er bij wat het aantal sieritems in de inventaris verminderd en dan het liefst wel iets wat geen geld of tg kost :)
     
    muis1992-1961, Leo.netten, farro en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Tineke dat is wel heel veel die 374000 miljoen ep voor level 215 wordt een 10 jaren plan dan,
    je zal 374 miljoen bedoelen en lijkt het mij te moeten zijn.
     
    Laatste bewerkt: 12 December 2018
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Een nieuw veld zou wel kunnen als ze daar een knop bij doen om alles in 1 keer te oogsten. Als ze het op de standaard manier zouden doen en je alles apart aan moet gaan klikken is dat inderdaad geen oplossing. Iedereen die handmatig oogst laat nu al een deel zitten, omdat het teveel tijd kost.
     
    muis1992-1961, -matthias1952- en farro vinden dit leuk.
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    De oplossing zou ook kunnen zijn wolkenrijen te verdienen waar je zelf alles opkan zetten lijkt mij of inderdaad een knop om alles in een keer te oogsten moet te doen zijn op meerdere velden ik vind het echt zonde van de items die staan te verstoffen
    Ja copy dat bedoel maar verderop worden het er wel een miljard aan punten dus hard nodig om alles te plaatsen
     
  7. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Omdat dit meer een idee is dan een vraag ga ik het draadje even verplaatsen naar de Update- en ideeënpool.
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik moet er werkelijk niet aan denken, aan nog een veld. Dan zie ik meer in het idee van tineke, van die wolkenrijen. Dat scheelt toch in ieder geval weer klikken.
     
  9. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Mag van mij een siertuin bijkomen desnoods alleen aan te schaffen met euro's kan iedereen kiezen of ze het veld willen of niet.
     
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Wolkenrijen verdienen is inderdaad wel handig. Maar dan ook voor de upgrade sieritems.
     
  11. muis1992-1961

    muis1992-1961 Regelmatige auteur

    Ik doe ook alles met de hand alleen heel af en toe met knechten die in de kistjes zitten of die ik krijg van het rad maar ik spaar ze zoveel mogelijk op.
    En nog een veld erbij zie ik ook dus niet zitten, en nog meer kistjes......?
    Waarom niet een knop bij de wolkenrij zodat je alles in een keer geoogst hebt, want het word wel erg veel klikken.
    Het is niet meer even vlug je boerderij doen, en vaak heb je dan ook geen tijd om zolang te gaan zitten klikken.
    Het kan volgens mij veel simpeler ook voor de spelers die er geen geld in steken.
     
  12. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    misschien een idee, zodra je bv level 150 of 200 (kan ook andere levels zijn)
    dat je bij je nw vaste quest , die bij die levels horen, ook als extra beloning een wolkenrij krijgt wat je zelf mag invullen met sier-items
     
  13. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Er zijn juist een hele hoop spelers die veel of helemaal de wolkenrijen laten zitten die dit handmatig moeten doen.

    Daarom gaf ik ook aan dat dit dan wel een optie zou zijn als deze veld met 1 knop geleegd kan worden. En knop om de wolkenrijen in 1 keer te oogsten is al meerdere keren gevraagd maar dat doen ze niet. Ik heb toen ook voorgesteld om dan met de 1e keer naar de wolkenrij dit wel in 1 keer te kunnen oogsten en dan de rest van de dag wel handmatig, omdat het dan niet zoveel rijen zijn. Even uit mijn hoofd is er toen gezegd dat dit moeilijk ging worden en toen is er gevraagd om dan bijvoorbeeld te kunnen vragen om het per bladzijde te doen.

    Nu er zoveel wolkenrijen bij zijn gekomen en er heel veel sieritems in de inventaris staan en van beide denk ik nog genoeg bijkomen hoop ik wel dat ze de spelers tegemoet komen die alles handmatig dien en voor dit stukje wel een knop gaat komen om alles in 1 keer te oogsten als er een nieuw veld bij zou komen en eventueel voor de 2 velden die er al zijn en om het oogsten van de wolkenrijen wat sneller (makkelijker) te kunnen doen.
     
  14. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    De wolkenrijen nodigen spelers juist uit om de knechten te kopen, die leveren aardig wat op aan kistjes, ep. tep, bd en andere dingen. Bovendien is het een rot klus om deze handmatig te doen. Dus de kans dat BP die gratis zou laten oogsten is heel klein.

    Misschien zou BP er een trein voor kunnen verzinnen, net zoals nu met de bomen en stallen. Dat er bijvoorbeeld boxen uit komen die je op je veld moet zetten waar speciale items uit kunnen komen zoals de speeldoosjes, rad items, tgboom, items die kistjes of iets anders geven of items die heel veel ep/tep/bd geven. Dat verkleint de hoeveelheid items in je inventaris, want je zal dan meerdere in moeten leveren om 1 terug te krijgen.

    Maar mochten de items in de inventaris je storen dan zijn er ook altijd wel lage levelspelers met ruimte genoeg op de siertuin die ze graag willen hebben.
     
    hwjstolwijk en harm-jan70 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.