sieritems wolkenrij afspraakje

Discussie in 'Help archief' gestart door ladyboss82, 14 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyboss82

ladyboss82 Gelegenheidsauteur

Ik heb de wolkenrij afspraakje gekocht maar tot mijn verbazing kon ik willekeurige sieritems erop zetten, dus niet perse degene die je erbij koopt?

2. henny

henny Actieve auteur

Hier ook..

3. picon001

picon001 Forumleerling

Ja, hier ook. Ik dacht dat ik de wolkenrij kocht met de 3 items samen in 1 pakket ?

4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Dat klopt dat heb je ook gekocht alleen je hoeft die sieritems er niet op te plaatsen je kan er goedkopere items (minder ep waarde) opzetten en die nw items in je siertuin zetten

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je kunt in het plaatje van de wolkenrij zien of de rij verplichte sier-items nodig heeft, of dat je geschikte items uit je inventaris kan gebruiken.
    Verplichte items: je ziet in zwart/grijs het plaatje van het benodigde item.
    Vrije items: de wolk is leeg.

Borkie vindt dit leuk.
  6. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ok Ron, dat begrijp ik wel... maar wat ik niet begrijp is, waarom je dan die sieritems bij de wolkenrij krijgt... :music:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.