sieritems sorteren

Discussie in 'Help archief' gestart door Kabouter_1, 7 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Vraagje:

    Ik heb onlangs mijn siervelden leeg gemaakt om te zoeken naar een item wat op een wolkenrij moest.
    Ik heb ze wel opnieuw ingericht, maar ik zie als ik aan het scrollen ben in mijn sieritems ineens items achteraan staan van meer dan 10.000 EP en die staan dan gebroederlijk naast sieritems van 200 EP. Welke volgorde ik ook probeer, sorteren op waarde, per uur, per veld, het is en blijft een onoverzichtelijk geheel. Is er een trucje voor om ze zo te sorteren dat je niet steeds van voor naar achter hoeft te springen?
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee helaas.
    Er zijn heel wat sieritems die niet lekker meewerken met dat sorteren.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  3. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Dat was mij ook al opgevallen ja. Heel vervelend
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  4. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    items die ?? ep x je lvl geven staan inderdaad achteraan is al hele tijd zo .......
     
  5. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Ik geloof je meteen, maar het is niet alleen dat.. hoe je ook sorteert, je krijgt er geen logica in.. oh, jawel.. als je sorteert op grootte
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.