sieritem upgrade

Discussie in 'Help archief' gestart door Sanham, 18 Juni 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb in mijn schuur een upgrade staan voor het sieritem "hoe vliegt een muis". Het sieritem zelf kan ik niet vinden. Zou het kunnen dat het door het plaatsen van eerdere upgrades van naam veranderd is?

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Misschien heb je hier iets aan.

Hoe vliegt een muis I (1x2 veldje)
    [​IMG] [​IMG]
    geeft elke 11 uur

60 EP*eigen level

Plaatsbaar op: 0,1,2,3,4,5,6,9,13,14 en wolkenrij
    Dit basis-sieritem kan je krijgen bij stap 5 van de onderste inleverbalk bij het eventscherm. Hiervoor hoef je dus niet in de top 3.000 te staan.
    Hoe vliegt een muis-upgrade
    plaats dit over 'Hoe vliegt een muis I' om versie II te krijgenWie in de top 3.000 is beland krijg deze upgrade om het sieritem te upgraden naar de volgende versie (boeking upgrade vind plaats na het event)
    Hoe vliegt een muis II (1x2 veldje)
    [​IMG] [​IMG]
    geeft elke 11 uur

90 EP*eigen level
    gedurende 3 uur 50% EP-bonus bij het oogsten op normale akkers (dus geen TEP)

Plaatsbaar op: 0,1,2,3,4,5,6,9,12,13,14 en wolkenrij
    Te verkrijgen door de upgrade over het basis-item te plaatsen, upgrade krijg je na het event mits je in de top 3.000 staat

3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Bedankt, dan ben ik bang dat ik de basis op een wolkenrij heb gezet, want ik had alle sieritems van de velden afgehaald om ze opnieuw te verdelen en ben hem niet tegengekomen. Dat wordt zoeken. :oops:

Boeretrien1 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.