sieritem met +

Discussie in 'Help archief' gestart door Lieve, 30 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

Lieve Halfgod

in quest 558 Vogelvakantie zijn 2 sieritems met + te verdienen
    Nadat de lading eraf is heb ik ze van veld genomen en terug geplaatst
    het probleem is je moet ze blijven handmatig oogsten , wat vervelend is
    de sieritems zijn hangmatgevaar en maffe aap

2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hier net even getest, hier gaan de 2 desbetreffende items gewoon mee, met de automatische oogst.

3. Lieve

Lieve Halfgod

mag ik vragen op welk veld jij ze hebt staan?
    Bij mij staan die op Spookhuis

4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Bij mij gaan ze ook gewoon mee. Ik heb ze staan op het huisdierenveld.

5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hoi lieve,

Bij mij staan beide items op het huisdierenveld. Hier zijn ze ook herplaatst nadat de lading op was.

6. Lieve

Lieve Halfgod

ja dan oogst je anders dan op de velden daar is het met tractor
    misschien ook eens met het andere proberen straks had zover nog niet gedacht

harm-jan70 vindt dit leuk.
  7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Aangezien op beide sieritems een bonus zit oogst je deze niet met de gebruikelijke oogstknop maar met de knop voor huisdieren ed (rechterknop dus bij het oogsten via de maaidorser).

Zie deze FAQ voor meer info over desbetreffende sieritems wat ze geven: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/vogelvakantie-eventquest.33843/#post-667842

8. Lieve

Lieve Halfgod

Klaartjuh, de bonus is er al af zoals ik aangaf maar je moet hem blijven oogsten alsof hij wel een bonus heeft (de sapjes oogst je ook gewoon nadat de bonus weg is)
    Dat is nooit bij andere geweest daarom was de vraag hier begonnen
    Doordat Harm-Jan en Hendrika melde dat het wel automatisch ging op het huisdierenveld wel ging heb ik nu geoogst via de andere knop dan de tractor en ja dat lukt wel, omslachtig maar het lukt

9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dit heeft niks te maken met die +. Bij het item 'maffe aap' heeft er zelfs niet eens een + bij gestaan, bij 'Hangmatgevaar' wel en die stond voor de 12x Kist vol vogels.

De bonussen horen bij de items en daarom moet je ze met de andere knop oogsten zodat je dit niet per ongeluk activeert op een moment dat het je niet uitkomt. Zie de FAQ waar ik in mijn vorige reactie een link van had geplaatst.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.