Sieritem ijsschaatsen

Discussie in 'Help archief' gestart door Arvonvan, 28 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arvonvan

Arvonvan Levende forumlegende

Goedendag,
    Vanochtend viel mijn oog op het sieritem ijsschaatsen die ik inmiddels heb geupgraded naar enig ijsschaatsen 1.
    Volgens de FAQ zou ik hieruit om de 22 uur 2x een kist vol winterse traktaties 2 krijgen. Als ik mijn muis op het sieritem hou, zie ik een 3 staan met het icoontje van een kist vol boerderijbenodigdheden V.
    Klopt de FAQ dan niet of moet ik het item een keer van het veld afhalen om de juiste beloning te krijgen?

https://board-nl.farmerama.com/threads/winterverhaal-questenreeks-december-2019.34759/
    https://board-nl.farmerama.com/threads/kisten-vol.25080/page-9#post-678602

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

In dit geval klopt de faq niet. Je krijgt inderdaad kisten vol boerderijbenodigdheden V (kist 165).
    0ok de aantallen kisten zijn veranderd. Het loopt nu gelijk op met de upgrades: van 1 kist tot 9 kisten.
    Kennelijk heeft men heel laat tot wijzigingen besloten en hebben wij die mail in de decemberdrukte gemist.

Arvonvan vindt dit leuk.
  3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Volgens de Engelse faq zou het item lopende het event kisten boerderijbenodigdheden V geven, en na het event kisten winterse traktatie II . Maar ik sluit niet uit dat die faq inmiddels ook niet meer klopt hoor xD

Arvonvan vindt dit leuk.
  4. Arvonvan

Arvonvan Levende forumlegende

Ah, ok. Dat is duidelijk. En begrijpelijk dat er door drukte soms wel eens iets bij in schiet. Bedankt voor het duidelijke antwoord.

Wat mij betreft is deze vraag daarmee afgehandeld en mag er een slotje op.

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Aha....
    En nu ik nader kijk staat dat ook keurig in onze faq:

IJsschaatsen

Let op: alle versies van ijsschaatsen met upgrades geeft tijdens het event niet de kisten zoals in onderstaande tabel maar Kist vol boerderijbenodigdheden V. Het aantal gaat gelijk op met aantal upgrades dat is geplaatst op dit item (1 upgrade = 1 kist, 4 upgrades = 4 kisten etc).
    Na het event zullen de kisten zijn zoals hieronder aangegeven.

Dus onze faq is wel juist.
    Excuus voor de verwarring en kakelot dank voor je speurwerk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.