sier item 0p wolk

Discussie in 'Help archief' gestart door moppeltje, 21 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Als ik een sier item met lading. bv een kistje, op de wolkenrij zet, Geeft die dan ook nog de lading ???? Of gaat die dan verloren .
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Op de wolk krijg je alleen de beloning van de wolk zelf, niet van de aparte items
     
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik lees de vraag anders, Lea...

    Ik kon vroeger een sieritem van Bommel (burenkado) met ladingen op een wolk zetten. Dan krijg je inderdaad de beloning van de wolk zelf en niet de lading van dat sieritem. Maar daarna kon ik dat sieritem ook weer van de wolk halen en alsnog op een veld zetten en dan de ladingen ontvangen bij elke oogst. Ik denk dat moppeltje vraagt of dat mogelijk is. Zodra dat sieritem met lading op een veld is gezet, kun je het niet verwijderen zonder de rest van de ladingen kwijt te raken namelijk.
     
  4. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Nee ik bedoel een item met kistje of mest e,d. als je die op de wolk zet. Dus niet die met enkele ladingen
     
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dan klopt bij mijn weten het antwoord van Lea...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.