Sid

Discussie in 'Help archief' gestart door jumjumjukjuk, 11 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jumjumjukjuk

jumjumjukjuk Forumbeginner

Klopt het dat je na aankoop van TG via een sms-je geen Sid meer krijgt,de TG zijn bijgeschreven, ik had na 10 uur opnieuw ingelogd dus stond Sid bij het klokje en na de aankoop heb ik refresh gedaan maar geen 100%

2. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Ik log dan even opnieuw in en kijk onder het schildje van mij, of er een hoedje staat met 100% (bij je buff's)
    Sid zelf is zo lui geworden, die wandelt niet meer over je scherm

3. jumjumjukjuk

Dank je, maar ik weet wel waar je Sid kan vinden maar hij staat er dus niet ,ook niet na opnieuw inloggen ,niet na refresh (=f5) en ook niet na Ccleaner

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het is verstandig om een ticket naar support te sturen, daar kunnen we dit voor je nakijken. Voor support zie de link in mijn handtekening, vergeet niet je usernaam en ID te vermelden.

5. jumjumjukjuk

Zal ik doen, bedankt

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ter aanvulling

o_Ok na aankoop via sms krijg je Sid. Maar dat kan iets langer duren omdat de telefoonprovider de betaling via sms moet goedkeuren.
    TG wordt wel direct bijgeschreven, maar die kan weer worden afgeboekt als de provider de betaling weigert. Het gebruik van de in dat geval onterechte Sid terughalen is echter niet te doen, dus Sid komt pas als het in orde is bevonden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.