Service unavailable?

Discussie in 'Help archief' gestart door robbiefarmer, 3 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Hoi allemaal,

Kunnen jullie inloggen? Ik krijg 'service unavailable'.
    Internet werkt wel gewoon.

2. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Hier geen problemen

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Is bekend en doorgegeven.
    Als je al ingelogd bent kan je dat beter even blijven als je zo nog wat op je account wil doen.

4. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Helaas wisselde ik van account, toen ik het merkte. Dus niet meer ingelogd. Hoop dat het snel verholpen wordt, kan ik nog met m'n WAC-je oogsten. Dank voor je reactie, we wachten rustig af.

Edit: om 20.24 uur lukte het weer om in te loggen.

Laatste bewerkt: 3 Oktober 2014
  5. hihija

hihija Junior expert

Hier lukt het nog steeds niet

6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

An error occurred while processing your request.
    Reference #97.4660645f.1412362690.511a0ef

Ik heb robbiefarmer en farmermikkie kunnen oogsten. Toen probeerde ik om 20.58 uur naar het 3e account te switchen, en kreeg bovenstaande mededeling. Dat is iets anders dan "Service unavailable", maar het effect is helaas hetzelfde. We wachten nog even rustig af.

7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik ben een paar keer achter elkaar aan het inloggen geweest uiteindekijk ben ik er op gekomen maar het wisselen van de velden duurde erg lang en het is me niet gelukt om een van de vele laadbloemen te plukken
    Flascache was geleegd en CCleaner was ook gebruikt.

8. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik kan ook nog niet inloggen. Geeft foutmelding. Zijn vast druk aan het werk om het op te lossen. Wacht maar geduldig af.

9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ze zijn er inderdaad nog druk mee bezig.

10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dank je wel voor het melden Klaartjuh.

11. happy51

happy51 Forumleerling

o_Ok hier steeds problemen met inloggen. Van account naar account dat valt niet mee.
    PC uit , opnieuw opgestart opschonen niets helpt. En dan ineens, na telkens opnieuw proberen,
    lukt het om ingelogd te worden. Nu account 3 open en daarna maar zien of ik in het andere account kan komen.
    Hopelijk wordt het snel opgelost.

12. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier is het uiteindelijk gelukt om van alle 3 de accounts de kadootjes te versturen. Haha, wilde een keer vroeg naar bed vandaag.
    Maar er wordt vast heel hard gewerkt achter de schermen. En morgenochtend loopt het vast weer soepel.

13. grimyx

grimyx Forumleerling

ook hier problemen. kon net even inloggen maar liep al snel weer vast.op opera lukt het nog wel (niet uit gelogd) chrome lukt niet.
    kon nog net de stekjes plaatsen. hoop dat het snel in opgelost.

popje4

14. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.