server niet beschikbaar vannacht

Discussie in 'Help archief' gestart door AN_dv2, 3 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AN_dv2

AN_dv2 Forumleerling

Is er bekend wat er vannacht aan de hand was met de server had net geoogst was aan het zaaien en werd er toen uitgegooit en kwam niet meer in het spel. kreeg alleen de tekst dat de server niet beschikbaar was. Zonde van alle niet gehaalde EP van de gewassen die ik vannacht had willen zaaien.
    :(:oops:

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Daar is ons verder niks van bekend, behalve dan dat een andere speler dit ook heeft gemeld. Maar het klinkt alsof er vannacht inderdaad even een server plat lag en zodoende een groep spelers tijdelijk niet in konden loggen bij Farmerama.

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb het vannacht ook gehad. Ik had het toen niet gemeld maar nu er nog iemand is zijn er misschien nog wel meer spelers die dit hebben ondervonden. Ik weet niet wanneer het begonnen is maar ik heb het na 1 kwartiertje weer geprobeerd en kon er toen weer in.

4. pandabeertje52

pandabeertje52 Gevorderde

bij mij lag vannacht ook de server eruit.

5. HannyBalleke

HannyBalleke Regelmatige auteur

Hier ook, heeft maar even geduurd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.