Selectie lopende foks om achteraf parfum toe te voegen

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door OkkieTrooy, 29 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OkkieTrooy

    OkkieTrooy Teller

    Het overkomt me nogal eens dat ik in mijn enthousiasme allerlei foks inzet maar vergeet om parfum toe te voegen. Of er op eens achter kom dat ik in tijdnood kom.
    Je kunt dit achteraf doen maar daarvoor moet je fok voor fok afgaan. Geen probleem als je 5 foks hebt gestart maar verveeld als je er veel meer hebt.

    Ik zou het fijn vinden als je de foks kunt selecteren om dan in 1 keer parfum toe te voegen,
     
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik zou zeggen gewoon niet vergeten om gelijk te doen.
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Eens met Venus. Ik vergeet het ook wel eens, heel vervelend inderdaad als ik net 100 foks heb neergezet. Maar eigen schuld dikke bult xD
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  4. boerketom

    boerketom Forumleerling

    het zou inderdaad heel erg fijn zijn als er een auto invoer of toevoeg mogelijkheid zou komen voor parfum indien je dit in je ijver vergeten bent. Wat mij ook heel vaak overkomt.

    boerketom 18000889, level 224, baha level 525
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.