Script??

Discussie in 'Help archief' gestart door buikie1512, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

In de mededelingen staat dat er een script heeft gelopen.
    1.Mijn griezelwild heeft nog steeds dezelfde eindtijd; daar is niets in veranderd.
    2.Door alle problemen ben ik het overzicht enigszins kwijt, maar ik heb het idee dat het gewas dat nu op het veld staat er langer over doet.
    Om het even te verduidelijken: 1 x heksengif, 2 x griezelpompoenen en nu 1 x maandauw gezaaid. Totaal: 4 + 1½ + 6 = 11½ uur
    11½ uur - 40% =6,9 uur.
    15:00 uur begonnen + 7 uur = 22:00 uur gereed.
    Werkelijkheid: maandauw is ± 23:15 gereed.??

Laatste bewerkt: 4 November 2014
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als het goed is staat er nu wel weer een griezelwild in je inventaris. Griezelwild zal moeten werken op de volle maan gewassen die je nu plant (dus niet die al ingezaaid waren toen het probleem nog gaande was).

3. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Ja natuurlijk staat er 1 griezelwild in de inventaris. Vanmiddag had ik er 2 en 1 heb ik ingezet dus blijft er 1 over.
    Heb nog een keer uit- en weer ingelogd. Er staat gewoon maar 1 griezelwild, dus van terug geven is geen sprake.

Laatste bewerkt: 4 November 2014
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Klaartjuh, even iets simpels van mij (niet persoonlijk bedoeld) : mensen komen van hun werk thuis en zetten griezelwild enz erop, dan blijkt dat het tegen de tijd dat ze naar bed gaan, pas gaan werken. Sorry, maar dan heb je er toch niets meer aan ?

5. Klaartjuh

Maar de griezelwild (of grafschaal voor wie dat ook aan de orde is) die bijgeboekt is in de inventaris kan morgen ook pas ingezet worden en hoeft niet nu.

6. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Klaartjuh,
    Als ik het goed begrijp heeft er een script gelopen waarbij ik 1 griezelwild bijgeboekt zou krijgen ?
    Als dat zo is boek dat dan handmatig bij, want ik wil niet de hele nacht op het forum zitten.

7. Klaartjuh

Ik boek niks zomaar handmatig bij via het forum en ik zie ook niet waarom ik je hier mee zou verplichten hele nacht op het forum te zitten?

Voor zover mijn informatie gaat hebben de spelers die vanmiddag een grafschaal en/of griezelwild hebben ingezet tijdens de problemen ook het ingezette ambachtsproduct in de inventaris gekregen. Als je daar je twijfels over hebt is support de juiste weg.

8. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Krijgt iedereen dan een griezelwild terug?

Ik had er 2 gekocht van 80.000 en 85.000 BD maar er staat er nog steeds 1 in mijn inventaris.

Of is dit niet voor iedereen bedoeld?

buikie1512 vindt dit leuk.
  9. Klaartjuh

Ik heb het over daadwerkelijk inzetten, geld niet voor welke gekocht zijn en niet ingezet.

10. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Kijk, dat bedoel ik nu. Kennelijk zijn er meer die de griezelwild niet teruggeboekt hebben gekregen.

11. schaapje52

Sorry Klaartjuh, ik ben niet duidelijk geweest. Ik had er 2 gekocht, 1 staat in de schuur en de ander heb ik vanmiddag ingezet en die werkte niet. Die duurt nu nog iets meer dan 2 uur.

Maakt verder ook niet uit hoor, ik speel morgen gewoon lekker verder.

Dank je wel voor het antwoord.

12. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Heb de vraag aan support overgedragen.
    Tevens voorgesteld om het script nog maar eens te bekijken, omdat ik niet de enige ben waar het script niet gewerkt heeft.

13. schaapje52

Ik wacht het wel af. Als het script goed gedraaid heeft dan is het zo en niet anders. Ik lig er niet wakker van. Heb gelukkig vanavond nog 2 uurtjes van mijn wild kunnen genieten en voor morgen heb ik er nog eentje. Voorlopig koop ik geen wild meer, mijn te duur. xD

tinus138 vindt dit leuk.
  14. Klaartjuh

Vraag topic starter opgelost via support zodoende gaat deze op slot

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.