schuur voorraadkamer onderverdelen

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door No-Apologies, 28 Juni 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

mssn een idee om de voorraadkamer zo te maken dat je daar liefst (zelf) je spullen kan onderverdelen in 3 categorieren of iets dergelijks.

bijv vollemaan spullen, bahama spullen en gewone spullen.
    of diamant, goud en zilver spullen.

dit maakt het een stuk overzichtelijker omdat iig op mijn boerderij ik al behoorlijk wat spullen heb en elke x maar moet zoeken wat ik aan wil zetten

kian2003 en doberick01 vinden dit leuk.
  2. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

ik zou vooral de VM spullen/diern/bomen/gewassen graag onderverdeeld zien, die lijst wordt ook steeds langer.

Gert-Jannetje en hendrika73 vinden dit leuk.
  3. Yzaura

Yzaura Forum freak

Ik zou van de sieritems graag willen onderverdelen in 1 vakje, 2 vakjes en 4 vakjes. En dan gesorteerd van hoog naar laag qua waarde per uur per vakje.

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  4. anita-144

anita-144 Regelmatige auteur

Dat kan toch al?

5. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

je bedoeld dat wat Yzaura zegt toch??
    heb net gekeken en (wist dat ook niet)
    maar naast het zoekgedeelte waar je zelf kan typen wat je zoekt kan je daar links van op het icoontje drukken en krijg je opties.
    succes

Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  6. Yzaura

Yzaura Forum freak

Dankjewel! Nooit geweten...

7. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Maar onderverdeling van de VM spullen/diern/bomen/gewassen zou ook wel heel handig zijn daar heeft Butsmuts gelijk in...

Butsmuts en hendrika73 vinden dit leuk.
  8. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Nooit geweten, dank voor de uitleg.