schmandcake

Discussie in 'Help archief' gestart door mmans, 5 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmans

mmans Forum-hertog

Goedenavond,

ik kijk net in de bakkerij, waar ik onder andere een aantal schmandcake heb klaar staan.

Als ik 'daarboven hang" verschijnt de tekst:
    Slot voor bonus. Categorie: zilver. More tropical EP from your field crops. Plant: Roos. Bonus: 10% Nog: 16.00 uur.

Nu gaat het me niet om de engelse tekst, maar vooral om TROPICAL EP op rozen. Daarvoor krijg ik uiteraard gewone EP en 0 TEP. En 10% van 0 is.....

Ik neem dus aan, dat dit een foutje is. Ik wacht in ieder geval ff met het inzetten van die schmandcake :) Zou anders jammer zijn.

Ik neem aan, dat jullie hier naar kunnen kijken? Ik vind het erg lastig om een printscreen te maken, dus hopelijk lukt het zo ook.

Groetjes, mmans

Edit: Ik zie nu dat hetzelfde geld voor de spinazie pasteitjes en de overige producten:)

Laatste bewerkt: 5 Mei 2017
  2. HannyBalleke

HannyBalleke Regelmatige auteur

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je kunt deze rustig inzetten hoor. De werking van het ambachtsproduct is ongewijzigd en geldt voor het EP-type van het product.

Helaas is de vertaalafdeling erg druk met aanpassingen in de vertaal-database en komen er dergelijke fouten in de tooltips.
    Deze verkeerde informatie staat er in alle talen, er wordt een verkeerd stukje tekst gelinkt en binnengehaald.
    Dit is al doorgegeven.

Maar omdat het alleen een tooltip kwestie is kun je je product veilig gebruiken.

simmeke54 vindt dit leuk.
  4. mmans

mmans Forum-hertog

OK, hartelijk dank voor je reactie :)

En ook HannyBalleke voor het toevoegen van een plaatje!!

Mag op slot :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.