Schelpenkalender

Discussie in 'Help archief' gestart door wortel48, 6 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. wortel48

wortel48 Forumleerling

bij mij gaat wel de schelp open maar niet de laatste kan iemand daar maar kijken of er nog meer mensen last van hebben dank je wel

2. [bored]

[bored] Forumbeginner

Hoewel de eerste 6 vakjes geopend zijn, blijft de laatste dicht.
    Alle trucjes toegepast zonder resultaat.
    Wat nu?

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Zo vanaf hier zou ik zeggen dat er waarschijnlijk dan toch een vakje dicht zit, dit is dan te herkennen aan een blauwe knop met een plusje. Als je wil dat we echt even meekijken wat er aan de hand is kan dit door een ticket naar support te sturen.

Kwam je vraag toevallig tegen in een draadje met een heel ander onderwerp dus hier maar bijgezet aangezien voor jou hetzelfde geld als mijn antwoord aan [bored]

Laatste bewerkt: 6 Juli 2017
  4. Tantor75

Tantor75 Forumleerling

o_Ok bij mij blijft de extra schelp dicht, alle schelpen zijn open. Spel opnieuw opgestart en nog steeds geen mogelijkheid de extra schelp te openen.

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Staat er bij geen van de vorige schelpen een blauwe + ?
    Ik kon de extra schelp vandaag wel openen namelijk.

6. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ik kon hem ook wel openen maar het duurde wel erg lang voordat de schelp open ging.

7. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ervaring leert dat de meeste mensen een vakje zijn vergeten als het laatste vakje niet opengaat, zoals hierboven vermeld te herkennen aan de blauwe knop met een wit plusje.

8. kemphaan1

kemphaan1 Gelegenheidsauteur

bij mij blijft er ook in de 2 de rij de laatste schelp dicht en alle schelpen zijn toch open help

9. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Als je kijkt bij Dag 7, de eerste schelp van de tweede rij, dan zul je zien dat die nog dicht zit. Je kunt dat zien doordat er een blauw plusje bij staat.