Schelpenkalender laatste vakje rij 4

Discussie in 'Help archief' gestart door anita040565, 26 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik snap dat je boos op jezelf was. In de faq staat zo duidelijk dat je goed moet opletten dat je iedere dag naar de kalender gaat én dan moet checken of je openen van de schelp wel gelukt is. Dan had het niet kunnen missen.

En nee, het systeem bevat geen fout, het is absoluut onmogelijk dat een schelp weer dicht gaat als die eenmaal verwerkt is.
    Dat die verwerkt is check je dus, zoals in de faq staat. Niet teveel moeite lijkt mij voor een gratis presentje.

Als je BP wantrouwt, waarom maak je dan niet iedere dag een screenshot na het openen van je cadeau? We raden dat al jaren aan en alle spelers die elke dag een screenshot maken melden dat ze geen problemen hebben.
    En als je dat doet dan hoef je ook geen zorg te hebben dat in jouw herinnering dag 3 een plusje had terwijl het blijkt dag 4 te zijn.
    Een screenshot helpt je om het je beter te herinneren.

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Lokerengirl heeft mij de 1e week een berichtje in het spel gestuurd dat in week 1 dag 3 volgens BP ze de schelp niet geopend heeft. Is dus heel raar dat nu opeens het plusje bij dag 4 dan staat. Blijkbaar kan er dus toch wel wat mis gaan.

Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik zie de screenshot dan wel tegemoet bij haar ticket.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.