Schelpenkalender laatste vakje rij 4

Discussie in 'Help archief' gestart door anita040565, 26 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita040565

anita040565 Forumbeginner

Ik krijg het laatste vakje van rij 4 niet geopend.
    In rij 2 was ik vergeten 1 vakje te openen en daar
    staat een slotje bij dus is duidelijk.
    Maar in deze rij niks vergeten, geen slotje te zien
    en toch een slot op de laatste
    User anita040565 ID:31404368

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

3. anita040565

anita040565 Forumbeginner

4. Mamanellie

Mamanellie Forumbeginner

Krijg de laatste 2 niet geopend, heb elke dag alles open gemaakt

5. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ik heb alle schelpen open gemaakt maar die met de slotjes gaan echt niet open en ik heb er niet een overgeslagen hoe kan dit?

6. jaymi2003

jaymi2003 Forumleerling

ja dat is bij mij ook het geval, heb echt alles opengemaakt

7. ceebee1967

ceebee1967 Forumleerling

hier ook het zelfde probleem

8. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ervaring leert dat er toch meestal een vakje is wat niet open is gemaakt. Vaak aan het begin.
    Soms helpt het ook om even opnieuw in te loggen.

Als je echt goed hebt nagekeken dat alle vakjes open zijn en er nergens een blauw plusje bij staat, dan kun je een ticket sturen naar support, zij kunnen nakijken wat er aan de hand is.

9. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Hier ook, nou bij zulke kalenders ga ik vanaf nu elke dag screenshots maken, want ben 100% zeker dat ik niet 1x vergeten ben>:(
    Is al de 2e keer dat het mij overkomt, voor een jaar terug heb ik het ook gehad

10. ceebee1967

ceebee1967 Forumleerling

het al wel een bugje zijn want als je toch echt alles open hebt staan desnoods met tulpenguldens wat ik niet gedaan heb....dan moeten de laatste slotjes gewoon open vallen.....

11. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

Hier ook.

12. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik had het ook vanmorgen, maar na een F5 en een paar minuten later weer geprobeerd, gingen ze open

13. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

hier ging alles open

farmermikkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  14. Lokerengirl

Lokerengirl Forumleerling

Hier staat de eerste week schelp 3 met een blauw plusje. Ik was 100% zeker dat ik het geopend had. Ik was zo boos dat ik 3 weken niet op de farm kwam om meer ergernis te voorkomen. Vandaag staat schelp 3 als geopend en schelp 4 met een blauw plusje!!!
    Zielig dat BP zo TG wil verdienen!!

15. kemphaan1

kemphaan1 Gelegenheidsauteur

Ik wil vandaag de laatste 2 schelpen open maken maar dat lukt niet op de 2 de rij ging de allerlaatste schelp ook niet open kunt u helpen

16. tina9091

tina9091 Forum freak

kijk eens na of er niet ergens een blauw plusje bij een kadootje staat, dat schelpje heb je namelijk nog niet opengemaakt

17. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Hier ook een probleem, rechtsboven is nooit open gegaan..en de rechtsonder ook 3 schelpen die niet opengaan. Staat geen blauw plusje bij. Heb iedere dag via mobiele hotspot op mijn vakantie ingelogd om alle bonussen te halen bij de schelpenkalender. Eens even uitzoeken hoe dat ik een ticket naar support kan sturen. Is het dan de bedoeling dat ik een printscreen maak?

18. tina9091

tina9091 Forum freak

die laatste vakjes op de rij krijg je alleen als alle schelpjes open zijn die je voor dat vakje open moest doen, dus kan je best even kijken of er ergens anders geen blauw plusje staat

19. henderkien

henderkien Forumleerling

Bij mij gaan de laatste schelpen ook niet open wat is de oorzaak .
    Ben wel elke dag in het spel

20. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

dan zal er ergens bij een schelp een blauw vakje met een plusje staan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.