schaapskooi rood bouwen

Discussie in 'Help archief' gestart door schaapje52, 7 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb een vraagje?

Ik ben aan het fokken voor een schaapskooi rood. Nu keek ik in de bouwfabriek en zag dat een schaapskooi oranje 2 schapen geeft en 12 uur duurt. Bij een rode geeft die ook 2 schapen en duurt ook 12 uur. Er is dan alleen een verschil met de ep tussen de 2 verblijven. Bij andere verblijven is er wel een verschil qua tijd tussen oranje en rood.
    Waarom is er geen tijdsverschil tussen de oranje en de rode van het schaap?

2. *Willeke*

*Willeke* Commandant van het forum

Waarom er geen tijdsverschil is weet ik ook niet maar de oranje stal geeft 140 ep, de rode 192 ep.

3. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Hier zijn al eerder vragen over gesteld o.a. door mijzelf, maar dit heeft iets te maken met het begin van het spel en niemand weet of dat nog wordt veranderd in de toekomst.

4. schaapje52

Ah, dank je wel voor het antwoord. Niet dat het mij erg veel uitmaakt want ik ga de rode toch wel bouwen als ik de diertjes compleet heb. Ik vond het alleen een beetje vreemd dat andere verblijven wel qua tijd verschilt. Had ook nog in de FAQ index gekeken en daar staat ook voor beiden 12 uur. Ik ga rustig verder met het fokken, moet er nu nog 2. :)

5. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

De informatie die gegeven wordt, is in ieder geval correct. Ik heb beide op het veld staan, en ze doen er even lang over.

6. schaapje52

Mooi dat de tijden kloppen. Dank je wel hoor.

Mag een slotje op.

Laatste bewerkt: 7 Februari 2015
  7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Nog als bevestiging: inderdaad kloppen de tijden zoals in de FAQ vermeld. Het is verder geen bugje of iets dergelijks maar het is toenertijd gewoon zo in het spel gekomen. Ik zal niet zeggen dat het nooit aangepast zal worden en wat gelijk getrokken wordt met andere gekleurde stallen, maar op korte termijn zal dit zeker niet gebeuren.

Topic starter vroeg om een slotje dus zodoende:

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.