San gigantica stallen ophalen?

Discussie in 'Help archief' gestart door -Mandy-, 18 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Mandy-

-Mandy- Gelegenheidsauteur

Goedenavond!

Vanmiddag kwam ik op mn account en wou ik mijn stal ophalen bij de trein,maar ipv het ophaal scherm kreeg ik het scherm om stallen in te leveren.. Dus ik stuur een berichtje naar support met de vraag waar mijn stal is gebleven,nu blijkt dat deze wel is bijgeboekt maar dat ik hem niet heb hoeven ''ophalen''. Bedankt voor de hulp!

Maar nu ga ik net naar mn andere account en weer hetzelfde verhaal,ik kan mn stal niet ophalen.
    Nu vraag ik me af of dit in het spel hoort of niet,ik raak er een beetje in de war van,worden de stallen automatisch bijgeboekt nadat ze een tijdje klaar zijn? Of is er een foutje?

Groetjes Mandy

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Als je na een uur meteen zelf naar de trein gaat dan staat ie daar te wachten duurt het langer dan krijg je in het spel een pop up (tenminste die kreeg ik) dat er één in je voorraad staat en dan heeft het systeem inderdaad 'm zelf geboekt voor je.....
    Hoeveel tijd daar precies tussen zit weet ik niet. Ik had voor 18.00 mijn treintje volgeladen, spel gewoon aan laten staan en kwam nu net terug en zag de pop up. Maar heb ook wel gehad als ik uitlogde en later opnieuw inlogde weet alleen niet of ik toen ook een pop up gekregen had.

En als je morgen 5 minuten voor het einde de treinevent eindigt 'm nog wegstuurt dan wordt die stal later ook nog bijgeboekt ;)

3. neva1

neva1 Forumkenner

Dit is wel verwarrend, ik kan niet zien of de stallen bijgeboekt zijn want ik had er nog in mijn inventaris staan. En ik heb nog geen pop-up gezien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.