Samba ???

Discussie in 'Overig archief' gestart door Het Orakel, 30 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Gegokt of gespiekt op een ander forum? Ik ben net even op het Engelse forum geweest. De grapevine heeft daar het draadje geopend met de titel (vrij vertaald) er wacht ons iets peperigs in oktober. Dus dit wordt het oktober event van volgende week.
    De eerste is inderdaad een plant die in 4 fases groeit. Daarnaast zag ik gele paprika's. Dat kunnen deze zijn, of er zijn 2 eventgewassen. De rode pepers kunnen ook eventgewassen zijn, en de tweede is bijna zeker een dropitem. Het koopmandje staat daar al afgebeeld, en daar staat het flesje voor. Meestal zitten er drops bij in een mandje, en zeker geen recept.

    Het blauwe draakje en de rode pepersaus zijn denk ik de te verdienen sieritems.
    Misschien dan toch een oogstfeest in november.
     
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi all
    Hopelijk heeft het ook met de nieuwe bamarama te maken ???

    En inderdaad met de alchemist doe ik ook weinig kost zoveel geondstoffen maar we zullen zien spannend weer
    Gr Tineke:wuerg:;)
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel


    Ben benieuwt :)
     
  4. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    ik hoop ook dat het met de alchimist te maken heeft. daar doe ik weinig mee. alleen kabouters voor ep maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.