Sacurabloesem

Discussie in 'Help archief' gestart door Toos123, 3 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toos123

Toos123 Junior expert

Goedemorgen,
    Ik ben bezig met de questen van de kristalenwatervallen en nu moet ik sacurabloesem hebben.
    Iemand een idee waar ik die kan kopen/krijgen?

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Dat is een gewas die je in kamer 5 van de tempel vrij kan spelen.

Cornelly52 en Toos123 vinden dit leuk.
  3. Toos123

Toos123 Junior expert

• dubbele postings zijn niet toegestaan, gebruik de bewerkknop om te wijzigen
    Dank je wel.:D
    Ik had hem al vrijgespeeld alleen nog niets mee gedaan8)
    Lekker opgelet weer;)

Ik heb nog even gekeken maar dat is een ander gewas nl de Saguaro. Verder heb ik alles van kamer 5 open staan.

Laatst bewerkt door moderator: 4 Juni 2018
  4. micchel

micchel Gevorderde

Ik heb ff gekeken in mijn afgewerkte questen van kristalwatervallen maar vind hier van niks terug. Kan je iets meer precieser zijn in welke quest je zit en hoever

Toos123 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Sakura is een gewone raadselboom, dus geen tiki. Je hebt hem dan ook niet nodig voor de kristalwatervallen.

Wat je qua bloemen wel nodig hebt is de plumeria, en die zit in kamer tien (laatste boom)

Toos123 en micchel vinden dit leuk.
  6. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Cornelly52 en Toos123 vinden dit leuk.
  7. Toos123

Toos123 Junior expert

Sorry haalde inderdaad 2 questen door elkaar.:music: Het is voor de quest fasionweek.
    Dan maar hopen dat ik er 1 krijg uit een stekje.

Dank je wel voor het antwoord:)

micchel vindt dit leuk.
  8. micchel

micchel Gevorderde

Ik heb er wel eentje te ruil voor je indien ze te ruilen zijn. Wachten op het volgende ruilevent, dus laat maar iets weten dan

Toos123 vindt dit leuk.
  9. Toos123

Toos123 Junior expert

Dank je wel voor je aanbod. Als er weer een ruilevent is stuur ik je een duifje:)

10. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb ook nog wel een sakura voor je. Duif mij tegen die tijd ook maar even, dan heb je er twee xD

Toos123 en janniekwak vinden dit leuk.
  11. Toos123

Toos123 Junior expert

Lieffff Dank je wel :D

12. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

stuur mij ook maar een duifje tegen de tijd dat we kunnen ruilen, geef ik hem cadeau;)

Toos123 vindt dit leuk.
  13. Toos123

Toos123 Junior expert

Whouw… ontzettend bedankt. :D

14. fairie

fairie Commandant van het forum

:oops: Ik dacht echt te helpen maar gaf achteraf dus informatie van iets anders. Sorry. Gelukkig waren er spelers die wel goed wakker waren en de juiste informatie hebben gegeven. :D

Toos123 vindt dit leuk.
  15. miekekoning

miekekoning Veteraan

Dit draadje krijgt een slotje van mij omdat het antwoord inmiddels gegeven is en dit niet de plek is om verdere ruilaanbiedingen te bespreken. Neemt niet weg dat het lief is om ze aan te bieden overigens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.