s.ham

Discussie in 'Help archief' gestart door s.ham, 28 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s.ham

s.ham Gelegenheidsauteur

even een vraag heb al heel veel stekjes gekocht voor beiden maar je krijgt,
    alleen maar steeds de zelfde bomen zo is er niet zoveel aan om steeds maar weer opnieuw.
    te proberen kost je alleen maar handen vol geld. Dit is toch niet de bedoeling.

2. jackie1954

jackie1954 Forum prof

heb ik ook en voor die quest moet je die hebben lukt niet als je die die bomen niet krijg

3. popje4

popje4 Levende forumlegende

nou soms gaat het wel lukken, ik heb dan wel niet de bomen voor die quest maar toch wel de sukadeboom gekregen.
    soms zit het mee soms zit het tegen, maar snap wel dat het niet leuk is, ook hier had ik veel bomen die ik al had zoals granaatappelboom.

4. elzerlh

elzerlh Gelegenheidsauteur

Ja ook ik heb veel tulpguldens moeten investeren voor de bomen die je nodig hebt voor de Quest
    maar kreeg ook veel bomen die ik al had en niet de nieuwe bomen, het haalt je plezier met het spel wel naar beneden.
    ID: 11848072

5. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Tja, dat is nu het spel :) Gelukkig zijn het quests die blijven, en eens komt de dag dat je de bomen kan kopen of je kan ze bij een ruilevent vragen. Gewoon geduld hebben is ook een schone zaak.

moontje68 vindt dit leuk.
  6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Daarom is het altijd verstandig om voor je zelf van te voren een grens te bedenken tot hoever je wil en kan gaan met aanschaffen. Soms wil het inderdaad een keer niet. Houd in je achterhoofd dat een nieuwe boom de eerste keer moeilijker te krijgen is maar als hij niet meer zo nieuw is komt hij vaak ook sneller uit de mysterieuze stekjes. Je kan er dan voor kiezen de volgende keer met mysterieuze stekjes weer wat stekjes te kopen en dus een tijdje geduld te hebben.

Dit soort boomvruchten zijn na een tijdje ook te koop op de markt.

7. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

Dat is voor BP nu juist wel de bedoeling. Die willen zoveel mogelijk verkopen. Daarom hebben ze de mysterieuze stallen en bomen verzonnen. Zoals boven al gezegd is, stel voor jezelf een limiet. Als je er eentje niet hebt, is het ook geen ramp. Vruchten kun je uiteindelijk ook op de markt kopen. Die kosten tenminste geen echt geld.

8. margriet68

margriet68 Gelegenheidsauteur

maar is de quest "op naar het zuiden" wel een blijvende??
    staat een zandlopertje bij?? kan hier op het forum ook geen verder info over vinden:eek:...

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ja, is een blijvende quest. Dat zandlopertje gaat nog verdwijnen.:)

10. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Zie het maar als een soortje van loterij, soms heb je prijs een andere keer het nakijken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.