Ruilen

Discussie in 'Help archief' gestart door BingoBoer, 11 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BingoBoer

BingoBoer Forumbeginner

Weet iemand of er binnenkort nog geruild word of of er nog ruilevents zijn? Ik kan me namelijk herinneren dat deze er eerder altijd waren maar heb een tijdje het boeren leven stil laten liggen.

BVD en MVG BingoBoer..

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

We hebben een paar jaar maar 1 of 2x kunnen ruilen, maar in de afgelopen anderhalf jaar weer ongeveer per 2 á 3 maanden. Eind februari, eind maart, eind juli, eind september, dus een redelijke kans dat eind deze maand weer een ruilevent is.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan het beste de Officiële Aankondigingen in de gaten houden bij het kopje events. Daar worden altijd alle events aangekondigd.

4. BingoBoer

BingoBoer Forumbeginner

Dank allen.. :)
    Ja, ik weet dat ik bij de officiële aankondigingen kan kijken. Vandaar ook mijn vraag of ze nog bestonden. Als ik op een aankondiging moet wachten die niet meer bestaat kan ik lang wachten. Heel erg bedankt voor de snelle en hulpvolle reacties van beide..

Een fijn weekend en groetjes van mij..

Leo.netten en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.