Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door jule****, 19 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    dank je wel, ben er blij mee
     
  2. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    hallo buurtjes,
    voor mijn wolken rijen ben ik op zoek naar wat items ::::::meschien heeft iemand nog wat in zijn of haar kistje zitten. dus ik vraag maar ,onbekende paddestoel /sterspeler /laat je gaan /waaierstaarten /gooi de bal /verfrissende wateren /chillen op het strand /gooi de bal /party games /beste vrienden voor altijd /kracht van de zee /verrassings haai /
    jet freggel /gobo freggel /........stuur mij maar een duifje ik heb stallen bomen rode roze en ook nog items . groetjes leonie b v d ik kan er best een van hebben maar kan ze niet meer vinden alles staat vol ...
     
    boermars vindt dit leuk.
  3. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum


    boomvaren op transport gezet
     
  4. Corfrager

    Corfrager Regelmatige auteur

    Een Carambola (= de boom die stervrucht geeft) + XXL versie en een beverburcht en leeuw zijn naar je onderweg.

    Ik heb wel het een en ander voor je, stuur mij maar een berichtje in het spel.
     
    Laatste bewerkt: 21 Maart 2020
    Moeke01 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Moeke01 vindt dit leuk.
  6. Blaarkop

    Blaarkop Forumleerling

    Hallo ik zoek voor een heel aardig buurtje, die mij zo goed geholpen heeft een rode elsboom en een ambarella.
    Ik wil haar ook zo graag blij maken. Ze heet katbla. Oh ja en het sieritem waaierstaarten

    Heeft iemand nog een lekkere paling voor mij? :D
     
    Laatst bewerkt door moderator: 21 Maart 2020
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    en aangekomen.......:music:
     
  8. Boerin1963

    Boerin1963 Forumleerling

    Deze boerenmeid zoekt geen boer maar een mier, hellehond, paling, wandelende tak of kraaghagedis.
    Ik heb wat roze of rode stallen, een boxhandschoenenfabriek of een watersalamander in de aanbieding.
     
  9. Blaarkop

    Blaarkop Forumleerling

    Papegaaienboom is jou kant opgevlogen :D
     
  10. Blaarkop

    Blaarkop Forumleerling

    Pistache en Wampi zijn verstuurd! Veel plezier ermee!
     
  11. Moeke01

    Moeke01 Forumleerling

    Daar ben ik weer: Ik heb nog een paar wensen, nl: een zeehondenbad een koalaverblijf en een zijdeboom. Misschien wat te veel gevraagd, maar de rest bewaar ik tot het volgende event. Iedereen die mij iets heeft gestuurd. Hartstikke bedankt! Fijn dat je dit spel zo samen kunt spelen.
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De zeehond en de koala kun je voor BD kopen bij het rode mandje, mits je ze hebt vrijgespeeld in de apentempel. Als je dat nog niet hebt gedaan kan men ze je ook niet cadeau doen. Ik zal even kijken of ik nog een zijdeboom over heb. De Perzische zijdeboom bedoel je toch?

    Edit: zijdeboom is onderweg!
     
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Stuur maar berichtje zijdeboom heb ik wel voor je
     
  14. Blaarkop

    Blaarkop Forumleerling

    :D
     
  15. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    zijdeboom is onderweg
     
  16. tessaatje

    tessaatje Forumleerling

    Ik kom er net achter dat papagaaienveren uit een boom komen :). Maar mocht iemand ééntje over hebben, dan houd ik me aanbevolen1
     
  17. zuster2020

    zuster2020 Forumbeginner

    ik weet wel zeker dat je een zustertje heel blij gemaakt hebt. Dank je wel voor alle bomen en stallen.
     
  18. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    zoek nog een leeuwenkooi. heb veel te ruil. stuur maar een duifje wie weet komen samen er wel uit.
    is geslaagd dank je wel snietje
     
    Laatste bewerkt: 21 Maart 2020
    snietje1 vindt dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Vangen Tooske ;)
     
  20. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Ja heb gevangen is goed aan gekomen en alles is nog heel
     
    snietje1 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.