Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door jule****, 19 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Voor dat het ruilen om is, toch nog gauw een foto van mijn sieritem veld. Helemaal vol met items met schapen. Volgende veld komt ook helemaal vol en dan houd ik nog leuke kleintjes over om de velden mee op te leuken. Af en toe even schuiven en weer schuiven, maar dat is juist zo leuk.

    [​IMG]
     
    janniekwak, vinc051, hendrika73 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    lieve mensen!
    allemaal bedankt voor de mooie ruilingen en giften!
     
    bommelbij vindt dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier ook iedereen bedankt voor het krijgen.....het is ook een fijn gevoel dat ik heb kunnen geven......:inlove:...dikke knuffel iedereen en blijf gezond
     
  4. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik wil iedereen die mij geholpen heeft met de stallen en bomen heel hartelijk bedanken.
    Ik kan nu weer verder om mijn dieren uit te breiden
    Fijn dat we elkaar zo kunnen helpen.
     
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    o_Ok van mij een dankjewel aan degenen, die me geholpen hebben. Verder zoals altijd ook weer fijn dat ik anderen blij heb kunnen maken.
     
  6. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Iedereen bedankt voor het geweldige ruilevent :inlove:.

    Nu weer lekker op de boerderij spelen 8), have fun :D!
     
    bommelbij vindt dit leuk.
  7. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Geen idee hoe andere spelers er over denken. Ik zie het ruilevent via het "officiele" kanaal als voornamelijk tijdverspilling. De GIGANTISCH scheve verhouding tussen vraag en voornamelijk aanbod. ( iedereen kent het wel een appelboom voor een mongogonoot -of- een kip voor een stokstaartje) Op dit forum gaat het plezieriger. Ik vraag bescheiden en krijg van a l l e kanten aangeboden. o_Ok ik probeer voor zover ik voorraad heb, om niet spelers te helpen. En ik geef met mijn cadeautickets mijn buren mijn "overschot". Een ieder hartelijk dank waar ik iets van heb gekregen.
     
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Iedereen weer bedankt voor het geweldig ruilevent !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.