Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door bommelbij, 6 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

Ik zoek nog:

- Mahonieboom
    - Honingboom
    - Pimpernootboom
    - Judasboom
    - Oerspar
    - Ramboetan-boom
    - Amerikaanse populier
    - Mantaverblijf
    - Chinchillahol
    - Mierenhoop
    - Horrortomatenstal

Heb redelijk veel te ruil, dus stuur maar een duifje kunnen er wel uitkomen.

2. Corfrager

Corfrager Regelmatige auteur

Ik heb nog wel een mahonie onder het stof in de schuur staan, stuur maar een duifje, mag je zo hebben als je hem zelf afstoft :)

BoswachterAtusia vindt dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

@-RozeMarijntje- Dat is niet zonde van de licenties, anders liggen maar ze krom te krullen en te vergelen.xD

Jij kunt verder in onderhandeling treden met Bestron, de 2 bomen staan bij jou in de grond geplant

breston18, snietje1 en -RozeMarijntje- vinden dit leuk.
  4. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

Duifje is onderweg;)

5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Zullen we proberen de discussie over die gemene Varun niet over het hele forum uit te smeren? Dank u wel.

Susannamaria en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. stardom

stardom Gevorderde

Zo met de Kerstdagen voor de deur, zijn er heel toevallig nog spelers die gratis en voor niks een den xxl kunnen gebruiken? Ze waren vandaag weer in de aanbieding bij het rad en heb er al 20 verkocht, maar blijven er alsnog veel te veel voor in de schuur en op het land passen ze niet. Wie maakt me los ......

7. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Nou niet voor gratis en voor niks. 1x XXL ruilen voor een ambacht? Je moet er ook wat aan verdienen. xD

stardom en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Nee dank je Stardom. Als jij los bent, mogen ze daarna bij mij aankloppen, heb er ook nog een stuk of 48 XXl van in de schuur liggen. xD

stardom en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De voorwaarden voor dit draadje zijn duidelijk.
    Het is geen kletsdraadje en als je daar niet tegen kan moet je hier niet posten.
    Hier alleen ruilen, geen Varun.

10. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Bij de laatste informatie die ik had ontvangen was Varun nog niet te ruil, dus hij hoeft hier niet genoemd te worden. Dat we elders toelaten dat een medewerker van BP voor van alles en nog wat bij gehaald wordt is al heel wat maar verder gaat dit niet gebeuren.

Overigens fijn om te zien hoeveel spelers elkaar hier helpen met het ruilen, dat doet mij echt een groot plezier :)

11. stardom

stardom Gevorderde

Hij is al onderweg en als het dan niet gratis mag, doe dan maar een di van het lopende event.

schaapje52 vindt dit leuk.
  12. schaapje52

Dank je wel voor de mooie XXL den. :music: Di verzonden. :)

13. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Neem mij niet kwalijk ... ik wist niet dat hierover gevallen zou worden ... ik weet genoeg ...ook dit draadje zal Hofje dan maar laten voor wat het is ...

-matthias1952- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

Op mijn foto staan 2 struikjes tussen de draaimolen in. Weet iemand hoe die heten. Wil kijken of die ook te ruil zijn. maar weet de naam niet.

15. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat zijn sterrenstruiken Schaapje en volgens mij niet te ruil. Ze zijn alleen decoratief

16. schaapje52

Dankjewel hoor. :music:Dan hoef ik niet te gaan zoeken. Jammer dat ze niet te ruil zijn.

17. kakelot69

Laat maar, hij is niet te ruil. Stom spel xDxD

18. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

veertje stuur maar een duifje, ik heb wel een miereneter voor je. Verder noem je veel dingen die je vrij moet spelen in de tempel, daarna kan je ze gewoon kopen.

19. kakelot69

Moet er nog iemand een roze vis? Ik heb er nu drie en dat is overdreven.

Die het eerst komt het eerst maalt :music:

20. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Als je hem toch kwijt wil dan wil hem graag hebben :music:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.