Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussie in 'Overig archief' gestart door lijebouwman, 11 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

ik heb alleen het gewone draaiogeltje dubbel, maar die is niet te ruil. Waarschijnlijk een foutje.

Heb weerderom een super ruilevent gehad. ik mis nog 2 dingen van mijn wensenlijstje, maar alle andere 10 en meer heb ik gekregen en/of geruild. Iedereen super bedankt, maar met name mijn super lieve buurvrouw die mij een SCHILDPAD gaf:inlove:
    Tot de volgende keer allemaal en een rustige zondag toegewenst!

Laatste bewerkt: 3 Oktober 2015
    hwjstolwijk vindt dit leuk.
  2. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Brrr... had nou niemand even kunnen roepen dat het voorbij was? Zat hier nog een half uur voor jan met de korte achternaam in de kou wortel te schieten op die postpaal :cry:

Iedereen met wie ik geruild heb bedankt voor de fijne dealtjes... en aan alle gulle gevers BEDANKT:inlove:

schaapje52 vindt dit leuk.
  3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ook ik wil iedereen bedanken voor het fijne ruilen....:inlove:

4. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Leuk, weer een ruilevent. Mijn doel is om de wolkenrij van visje tik vol te krijgen. Ik heb nog maar 1 item. Ben benieuwd.

5. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik hoop een nectatine te scoren

bjorke-annika vindt dit leuk.
  6. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Ik zoek nog de Grapefruit-boom en de Zwarte Wilgenkatjes-boom
    en de ijsvogel maar helaas volgens mij zijn die weer niet te ruil:sleepy:

7. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Leuk, wat worden we weer verwent, zoek ook nog het een en ander, vooral items, heb veel te ruil, ook roze en rode stallen

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De schildpad heeft mijn boerderij nog niet gevonden, als ik me niet vergis was die de vorige keer wel te ruil.
    De jeneverbes, zwarte wilgenkatje, nectarine, grapefruit en ijsvogel bezit ik ook geen van allen.

9. tooske58

tooske58 Forum-expert

Ben nog op zoek naar het oefenmuurtje . Coco ik wel een schildpad voor je. Hoor het wel van je.
    Heb verder nog veel te ruilen.......

-Coco1968- vindt dit leuk.
  10. jackie1954

jackie1954 Forum prof

ik zoek nog steeds
    bio-energie-drank
    staak
    kastanje spin
    kastanje boer
    kattenkast
    gouden tweemans zaag
    gouden draaiorgel
    gouden fust
    heb veel te ruil
    stuur uil aan jackie54 dan komen we er wel uit

11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Stuur mij eens een duifje welke je nog mist (of welke je juist wel hebt).

12. wolters63

wolters63 Regelmatige auteur

hallo wie heeft er een grapefruit voor mij, heb veel te ruilen,,, ook de schildpad, ijsvogel enz,,, stuur maar een duifje

13. farmermikkie

Volgens de FAQ die er nu is (waar wel nieuwe dingen opstaan) zijn de grapefruit, de nectarine, de jeneverbes, de ijsvogel, het gordeldier, de zwarte wilg NIET te ruilen. En vast nog veel meer.

Laatste bewerkt: 3 November 2015
  14. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Hi!

Ben redelijk nieuw op het forum, maar speel het spel inmiddels twee jaar....
    Je kon vroeger toch ook een stal of boom cadeau geven aan iemand?
    Kan dat nog steeds? Zo ja, hoe?

15. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Kan nog steeds, als het event begint (dus morgen) via de zeppelin in de stad

Borkie vindt dit leuk.
  16. BoerAnnelies

Wat een mooi bericht een ruil event!!! Ik dacht net: zo, even een veld minder en een paar dagen rust op de boerderij. Valt me op dat ik veel achter het beeldscherm zit de laatste tijd en dan maakt het niet zoveel uit welk beeldscherm: laptop, iPad, iPhone, tv.... erg hoor!

Maar een ruil event laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan. Dus ik ga mijn lijstje er maar eens weer bijhalen en eens kijken wat voor mooie nieuwe dingen er weer geruild kunnen worden.
    Dankzij de tip van Coco de vorige keer weet ik nu dat de lijst is aangepast en het dus wel meerwaarde heeft om hem na te spitten ;)

17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Helaas, met uitzondering van de schildpad is er van dit lijstje niets te ruil. En de faq is vanmorgen aangepast.
    De nieuwste upgrades van de johannisbroodboom, japanse esdoorn, bevers en werkplaatsen ook allemaal nog niet.
    Mag ik vragen welke nieuwe dingen je gezien hebt?
    Nog steeds op dezelfde manier. Met de cadeaulicenties. En wanneer je ruilt dmv cadeaulicenties, is het risico voor het niet nakomen van een afspraak voor jezelf, ruilen moet eigenlijk via de zeppelin. Maar daar kun je geen afspraken maken want er zijn net zoveel zeppelins als markten, dus wordt het meeste hier geruild.

Borkie vindt dit leuk.
  18. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ok, ik zal de kunst afkijken...

19. farmermikkie

Tot nu toe heb ik gezien dat de sieritems, die we deze week bij het Halloween event hebben gewonnen, te ruilen zijn.
    Daarom denk ik dat dit inderdaad de nieuwe FAQ is.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  20. BoerAnnelies

De nieuwe dingen die er op staan ten opzichte van de vorige keer zijn:
    duindoorn
    achacha
    normale draaiorgel
    De rest wat ik heb gevonden was de vorige keer al te ruil en veel nieuwe dingen zijn nog niet te ruil.

Hier ook mijn wensenlijstje:
    Baobab (heel graag want heb er nog maar 1 van en dat schiet niet echt op)
    duindoorn
    schroefpalm XXL
    eland++
    sinaasappel XXL
    moerbeiboom XXL
    gans rood
    kleurmengerij rood
    kalkoen roze
    koi rood
    en als iemand nog geurbomen kan missen hou ik mij aanbevolen (die parfum gaat er zo snel door heen, dat is niet normaal meer).

Laatste bewerkt: 3 November 2015