Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussie in 'Overig archief' gestart door lijebouwman, 11 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. sylleo

sylleo Forumleerling

ik zoek zilveren draaiorgel in ruil oa schilpad roze geit, howie, moringa xxl

2. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik ben nog steeds op zoek naar een roze vis.
    Laat maar weten wat je ervoor terug wil.

3. amandeltje

amandeltje Actieve auteur

Ik heb nog geen hengelpret. Wie wil die ruilen voor beste vriendjes of vijvermonster? Verder zoek ik nog de boabob en de ijsvogel.

4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Wil hem wel ruilen voor beide items, levert me dan toch al minder bep op.

----
    Is er nog iemand die een draculakonijn heeft? Heb er een farao-toet-ra-mon voor terug of misschien zoek je wat anders?

Laatste bewerkt: 3 Oktober 2015
  5. ergo8

ergo8 Forum-expert

ik heb nog wel een lijsterbes voor je wat is je img ? of zend mij maar je ding naar ergo8

6. Hicky60

Hicky60 Forumleerling

ik bied aan een schilpad, en een ooievaar voor een howie, stuur maar een duifje

7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik zoek voor mijn buur een baobab en sorbus. Heeft iemand deze? Duif mij maar en misschien komen we tot een deal.

Paddington28b vindt dit leuk.
  8. margo-64

margo-64 Grote forummeester

duifje

9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik heb nog oa te ruil; een gouden draaiorgel, roze stallen,nieuwe bomen/XXL bomen. Ik zoek een roze kleurmengerij of een roze kameleonstal. Graag igm naar snietje1

10. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Ik weet het..... ik weet het..... het is nog geen vier uur geleden..... en dan mag dit dus helemaal niet:oops:..... maar ik wil zóóóóó graag die Staak! want ik haat grijze plekkies-.-

Heeft dan helemaal niemand dat ding in de schuur staan? Kom op..... allemaal ff goed kijken..... ja ook dáár!
    Ow..... en als je zelf helemaal niks nodig hebt hoeven we niet persé te ruilen..... je mag hem ook gewoon zomaar over de schutting gooien. Gewoon op mij mikken..... ben dat bevallige boerinnetje dat je op die paal ziet zitten...:pxD

mamiagk, BoerAnnelies en snietje1 vinden dit leuk.
  11. daveek1980

daveek1980 Gevorderde

1/Roze stal
    2/Elandpodium
    3/Vlag NL

Die het eerst een igm stuurt naar daveek1980 krijgt hem op volgorde prijzen!

12. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hoe ziet dat staakje eruit dan? Dan ga ik zoeken voor je.

Ik heb al in de zeppelin gekeken hoe die hout balk eruit ziet. xD Ik heb de staak niet voor je, helaas. :oops:

-Tits- en snietje1 vinden dit leuk.
  13. daveek1980

daveek1980 Gevorderde

Prijzen zijn eruit. Veel plezier ermee!

-Tits-, snietje1, spelboyke en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

nergens meer een schilpadje te ruil:oops:?

15. neva1

neva1 Forumkenner

hoi hoi wie heeft er nog een xxl boompje voor me over?
    ik zoek:
    lijsterbes xxl,
    magnolia,
    tempelboom xxl,
    olijf xxl,
    eik xxl,
    amherstia ,
    bananboom xxl,
    mango xxl,
    zoals je ziet is eigenlijk haast elke xxl welkom. Stallen kan ik ook goed gebruiken, ik heb maar 3 rode en 2 roze stallen dus doe je wat weg dan wil ik er wel eentje. ik heb nog maar 3 cadeaulicentie;s dus.... alles is welkom. ik kan muizenstallen, duiventil, ooievaar , guano oranje ruilen.

voor de beginners, ik heb nog een hoop gele en wat oranje stallen, geef effe aan wat je wil en je kunt ze zo krijgen. (

16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik weet iig dat ik die staak niet heb.... Jammer Tits, anders had je heb van mij gekregen:cry:

-Tits- vindt dit leuk.
  17. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik denk niet dat ik hem heb en als die op een wolkje hoort, dan staat ie daar. Maar eh wat is een STAAK???

-Tits- vindt dit leuk.
  18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb je een flamboyant gestuurd

19. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb nog wel een abrikoos XXL of een citroen XXl voor je.

20. daveek1980

daveek1980 Gevorderde

Laatste ronde, iedereen mag meedoen

1/Neon geit
    2/Elandpodium
    3/pijnboom

Die het eerst een igm stuurt naar daveek1980 krijgt hem op volgorde prijzen!

Paddington28b en bjorke-annika vinden dit leuk.