Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussie in 'Overig archief' gestart door lijebouwman, 11 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik dacht maar eens even weer een foto van de nieuwe sieritems. Gelijk maar weer een wissel gemaakt met andere sieritems.

    [​IMG]
     
    snietje1, vinc051, Corfrager en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. mamiagk

    mamiagk Forum-expert

    ach, dat arme schaapje in een cel....
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xD Die staat bijna altijd op het veld. Die is zo geweldig. :music: Ik vind alle schaapitems echt heel leuk maar er zijn er een paar die zijn echt super.

    Zo ook de allernieuwste midden op het veld :inlove:

    @mamiagk kan je een lijstje neerzetten wat jennie1975 zoekt. Ik vind het nu zo moeilijk om iets te sturen. Kan ik even kijken wat zij zoekt of nog niet heeft. Dubbel is ook zo wat.
     
    Laatste bewerkt: 28 April 2024
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Berichtje van haar gehad, productbomen en werkplaatsen naar haar gestuurd.
     
    mamiagk en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb een berichtje gestuurd @theav71 Laat even weten of je nog verwarde jarige zoekt?
     
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Kan je op de iPad niks terug sturen, maar je moet je zijdeboerderij houden. Die is moeilijk te krijgen dus zonde om te ruilen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dan houd ik mijn zijdeboerderij en ruil niet.:music:
     
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ben jij nog naar wat anders op zoek dan die sieritems schaapje? En andere nog op zoek naar iets. Ik mis kakelot en mikmak dit ruilevent trouwens. Die zijn er normaal altijd wel bij.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb ook kakelot en mikmak nog niet gezien met dit ruilevent.
    Ik heb alles gekregen wat ik zocht en zelfs nog meer gekregen. :D Dus helemaal happy. Ik kan weer verder. :music:
     
  10. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Venus bedankt voor het sturen van het vermiste DI. Stuur je nog een Ylang xxl zo blij...
     
    theav71 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi
    die koprolkat is dat een item of nieuw dier?

    mvg john-j
     
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dat is een sieritem
     
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb Kakelot een duifje gestuurd om te vragen hoe het is, maar geen antwoord gekregen. Al meer dan een maand niet gezien op het Forum. Of het duifje komt niet aan of er is iets anders:oops: Mikmak is nog geen twee weken geleden op het Forum geweest...
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Kakalot ook al een tijdje niet gezien van Mikmak 2 dagen terug nog een dagcadeautje gehad.
    Zijn denk met andere dingen bezig.
     
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik zoek:

    Shire-paardenstal oranje
    Koprolkat
    Paniek in de grot
    Verwarde jarige

    Laat maar weten wat je er voor terug wil. Heb onder andere wendigo, regenboogforel, lori, moeflon, ceder, woestijnpopulier en nog veel meer.
     
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb je toevallig nog rendierstal oranje voor 2 stuks heb ik nog wel een koprolkat.
     
  17. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ik zoek,
    ,schijnbeukennoot xxl,lindevrucht xxl,Elsbes xxl,
    Bougainvillea xxl,kornoelje xxl,tempel xxl,meidoorn xxl,Zilverden xxl,Monnikspeper xxl,
    Ambarellavrucht xxl,Tamarisk xxl,Zijdeboom xxl,
    wil graag ruilen wie kan mij helpen met deze bomen,hoor wel wat je er voor terug wilt.de bomen die ik al gekregen hebt zijn verwijderd
     
    Laatste bewerkt: 28 April 2024
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Onderweg :)
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    en de andere ook onderweg.
    Dank je wel ben daar ook nog happy mee want miste er toch nog 1 voor me arboreteum.

    Verder ben nog op zoek naar een stekelvarken oranje , dus roept u maar ga ik kijken.
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Meldt zich!

    Mijn lappie had het begeven, dus ik heb een tijdje niet of nauwelijks kunnen spelen. Maar ik ben net op tijd terug om nog een dagje te kunnen ruilen xD
     
    janniekwak, snietje1, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.