Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussie in 'Overig archief' gestart door lijebouwman, 11 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Nee nee, ik heb niks meer nodig en vindt het juist leuk dat ik ook anderen blij kan maken met stal, boom of item.

Heel benieuwd naar veldje. Zo leuk dat ik niet de enige ben die dit leuk vindt en items spaart enz enz. :D

Dank je wel hoor. Die had ik nog niet. Heel benieuwd wat ze gaan doen.:)

Laatste bewerkt: 30 December 2023
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  2. stardom

stardom Gevorderde

Stonden bij mij te verstoffen in de schuur dus hoef er niks voor terug; fijn dat ze nu een leuk plekje hebben gevonden

HofvanDromen vindt dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Jullie kunnen het resultaat zien en lezen in mijn thuis van het forum :oops:... De Plattelands Draad :inlove:

schaapje52 vindt dit leuk.
  4. schaapje52

Ik heb als laatste nog een boom en item weggegeven. Ik ben leeg en nu eerst weer sparen.

Ik wil iedereen alvast bedanken voor de mooie dingen die ik mocht ontvangen. Daarnaast het ruilen en gelukkig ook kunnen weggeven.
    Ik ben echt heel erg blij met alles en kan nu weer lekker prutten op mijn boerderijtje en verder werken aan de quests. Dank jullie wel. Op naar een nieuw ruilevent in 2024. :music:

janniekwak, theav71 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hopelijk weer rond mijn verjaardag (8 feb) Blijft toch een van de leukste dingen in het spel.

Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

Zeker weten. :)

7. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Een zuinige afsluiting van het cadeau/ruil event. Een paar dingetjes maar kunnen ruilen, hopelijk gaat het volgend (kalender)jaar beter.

S6 nog voor wie nog actief bezig is.

theav71 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik wil ook iedereen bedanken voor weer een kaai mooi ruilevent. Ik vind dit het leukste event in het spel. Hopelijk volgend jaar weer !

theav71 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

iemand nog een kokiaboom in de aanbieding ....:music:

10. Corfrager

Corfrager Regelmatige auteur

Is er een onderweg; zet maar snel op je landje en geniet ervan ;)

11. vanDijk1970

Hier toch nog op de valreep een leuke (en veel gevraagde zowel in zeppelin als forum) boompje op de kop weten te tikken. Namelijk Wildeperenboom.:inlove:;)

schaapje52 vindt dit leuk.
  12. schaapje52

Hier zojuist de arrenslee 2x geoogst en er komt niets helaas.

Kanonnen met sneeuw en met vuurwerk doen het prachtig.

Zit nog eigenlijk weer van mijn spulletjes te genieten.

13. eersteklasser

eersteklasser Forumleerling

Hallo,

iemand toevallig een kokiabloem, cederappel of haargel teveel?
    Kan heel wat teruggeven, vraag maar!

Alvast een fijne oudejaarsavond aan iedereen!

14. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Het event is al afgelopen dus helaas volgende keer beter.

15. schaapje52

Ik heb tijdens dit ruilevent via vaste draadje alle sieritems met schaap nagelopen. Was een heel werk maar weet nu dat ik er nog 71 mis. Daarnaast ga ik nu alle stallen en bomen steeds nalopen en kijken wat ik nog mis. Leuk werkje in het nieuwe jaar en als het buiten regent.

Nieuwe voor bereiding voor het nieuwe ruilevent. :music:

16. vanDijk1970

En ter aanvulling van opmerking van @venus261256 de Ceder was nog niet te ruilen.

0ok een fijne jaarwisseling.

17. theav71

Volgend ruilevent dus een lijstje met alle 71 sieritems? Het is jammer dat de items van rtl niet te ruil zijn, die zijn alleen op accounts die op de rtl site zijn aangemaakt beschikbaar. En dan zijn er ook nog sieritems die je kon/kan winnen met wedstrijden op forum en fansites met schaapjes. En dan nog Shaun de sheep items die ook niet te ruil zijn.

iedereen bedankt trouwens voor het ruilen en voor de cadeautjes die ik heb gekregen :)

Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

Er zijn inderdaad een aantal die ik niet zal kunnen bemachtigen. o_Ok een aantal die je kon kopen. Misschien staan niet alles sieritems ook te ruil, dat weet ik dus ook niet.

Wil ook graag van alle bomen er 3 gewone en dan ook graag 1 xxl voorlopig. Probeer ik alle bomen op het het land per 3 te zetten. Voorlopig genoeg te doen en ook te ruilen. :music:

19. theav71

Kan geen nieuwe bomen of stallen vinden die nieuw te ruil zijn of zie ik iets over het hoofd?

knoepertje vindt dit leuk.
  20. vanDijk1970

Is het niet zo dat nieuwe bomen of stallen de eerste (vraag me niet hoelang precies) periode niet te ruilen zijn?:eek:-.-

knoepertje vindt dit leuk.