Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussie in 'Overig archief' gestart door lijebouwman, 11 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Feelosopher

Feelosopher Regelmatige auteur

Zoooo dat is mega lief van jullie ♥ Kan ik jullie anders met iets anders blij maken WAC of Ananastaart? Heb helaas geen Roze/Neon Zombie.

Laatste bewerkt: 30 December 2023
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Door de Ambarellaboom kwam ik er achter dat ik nog steeds de Spaanse Aak mis. Ik krijg uit vele stekjes steeds prachtige bomen en xxl maar de Spaanse Aak dus helaas niet. Is deze net zo schaars als de Ambarellaboom en niet meer te krijgen.

Ik zoek nog:
    Spaanse Aak
    Kameel roze
    Papegaai rood

Ik heb over een Anaconda roze
    Anaconda rood
    Aap rood
    Kameel rood
    o_Ok wel wat bomen en ook xxl maar weet niet zo gauw welke.
    Misschien zoek jij totaal een andere stal/verblijf of boom dan ga ik kijken. Ik hoor wel wie er wil ruilen.

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  3. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Spaanse aak verstuurd.

Feelosopher wendigo verstuurd.

Thea, ik ben je eeuwig dankbaar ;)

Feelosopher en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

Oh dankjewel. Wat zoek jij nog dan? Ga ik kijken en zoeken. Ambarella heb ik maar 1 dus die kan ik helaas niet missen. Misschien andere mooie xxl boom?

5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Staat nog wat bij het hekje.

schaapje52 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

Zag het staan. :music: Kon het hek niet meer uit vanwege alle stallen en bomen. Dank jullie wel allemaal. Zoek jij nog iets? Ik probeer nog voor jou en theav een zombie geval te bemachtigen maar dat lukt niet echt.

Ik zat al te denken: denk denk.xD Ik heb 1 hele mooie zombieschaapskooi neon gewonnen met een volgens mij fokevent. Als jullie nu samen doen en om en om ruilen met die stal dan kunnen jullie beiden de neon gebruiken. Ik krijg zo ontzettend veel van thea en jou dat ik niet weet aan wie ik hem moet geven. :cry: o_Oit krijg ik wel weer een neon zombie en geef hem graag weg aan jullie. Overleg maar met thea of dit voor jullie een optie is. Ik vraag geen uitleen en statiegeld xD.

7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hou hem maar lekker zelf :) Hoort bij je schapen verzameling.

Deze kan je voor 40 tg kopen op dit moment bij de sieritem aanbiedingen

Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. venus261256

Ben het met thea eens hou die maar lekker zelf.
    Maar mag van mij naar thea als die hem wil ik ben al voorzien om me menagerie te vullen.

9. Boeretrien1

Dank je wel voor het aanbod maar ik ben al verwend.
    Vooralsnog geen wensen en ik hoop dat je aan de sieritems waar je om vroeg wat hebt gehad;)

10. schaapje52

Zeker weten dat ik er iets aan heb. Genieten heet dat. :D Maar ook met de bomen en stallen heel erg blij. Kan ik weer met wat quests verder en mijn Menagerie proppievol stoppen. xD

11. john-j

john-j Forum-hertog

Hallo

Ik heb nog een aantal xxl versie van bomen (geen onderderboom) die ik wel wil ruilen.
    Oa amandel ,dadel ,den ,kwee ,olijf ,peer ,sinasappel .suikeresdoorn.

ik ben zelf op zoek naar haargelfabriek ,moeflon ,kokiabloem.
    eventueel wil ik ook een aantal pinkypie geven voor de dingen die ik zoek of xxl versie bomen zoals boven beschreven.
    voor vragen stuur maar een bericht naar john-j

12. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik zou eens in het rode mandje kijken voor basis (onderboom bedoel je daarmee vermoed ik) bomen, want die zijn daar gewoon te koop voor BD.

13. theav71

Heb jij een oranje spookdiertje, wildeperenboom of bloemenliedje? Dan heb ik een haargelfabriek en een kokiaboom voor je.

14. venus261256

Als de ruil met john-j niet lukt hebt ik wel een wilde peer en bloemenliedje voor je voor de haargelfabriek.

theav71 vindt dit leuk.
  15. Boerin_Kersepit

Boerin_Kersepit Forumleerling

16. Boeretrien1

Wil jij dat oranje spookdiertje nog hebben, heb er 1 voor je als je nog wilt/

17. john-j

john-j Forum-hertog

Hoi de gevraagde dingen heb ik niet voor je (als ik stekjes heb dan krijg altijd dingen die ik al heb en die heeft iedereen dan ook al.)
    dus helaas.
    ik kan je alleen de dingen aanbieden die ik schreef,

mvg john-j

18. theav71

Is niet meer nodig :)
    Dan houdt het op. Je vraagt spullen die moeilijk te vinden zijn of duur te ruil en bied iets terug waar de meeste al veel in overvloed van hebben. Als je iets had gevraagd wat ouder was geweest en niet zo zeldzaam had ik het je graag gegeven, maar in dit geval kan ik ze zelf ook nog goed gebruiken. Proberen bij de events stekjes/ stalletjes en picollokisten te verdienen en dan hopen op iets goeds er uit zodat je bij een ruilevent wel iets terug hebt. Of genoegen nemen met iets langere tijd wachten op iets.

19. Croky2004

Croky2004 Forumleerling

Ik ben op zoek naar het item "waanzinnig teamwork", is de enige wolk die ik niet compleet heb.
    Ik hoor wel wat je er voor terug wil hebben, kan ik kijken of ik het heb.

Laatste bewerkt: 29 December 2023
  20. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Spaanse Aak verstuurd