Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussie in 'Overig archief' gestart door lijebouwman, 11 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Pitomba XXL heb ik, ruilen tegen een neon kippenstal? Stuur maar een IMG.

2. spelboyke

spelboyke Oudgediende

is goed coco1968 stuur me morgen maar een duifje

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat is goed nieuws. Hierdoor zoek ik (waarschijnlijk netzo als vele anderen) een schildpaddenverblijf en een sorbus bovenop mijn bestaande lijstje.

4. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

ben nog zoekende naar een
    - panda oranje
    - muis oranje
    - vogelbekdier
    - schildpad
    - boabab
    - sorbus
    - TEP gevende sieritems (koffiedans, koffiezetapp etc)

Heb oranje stallen, een rode kip en ambachtsartikelen te ruil, tevens nog wel wat andere dingen. Zie een duifje graag tegemoet.

Laatste bewerkt: 30 September 2015
  5. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ik zoek rozestallen of (rozewerkstallen) :music:

of items klimevent Zilveren tweemanszaag , Zilveren fust , Zilveren draaiorgel

heb o.a veel rode stallen te ruil
    vleermuisrood
    vis
    varken
    struisvogel
    schaap
    paard
    konijn
    koe
    kip
    kalkoen
    geit
    eend
    bij

mocht je iets anders zoeken meld je dan kijk ik het heb
    myst .stallen , stekjes

6. -ymked55-

-ymked55- Gelegenheidsauteur

Vorige keer is het me niet gelukt om een wolkenrij compleet te krijgen, daarvoor heb ik nog nodig:
    De Beste Vriendjes en Vijvermonster. Heb ik een deal voor kunnen maken.

Om te ruilen heb ik
    Tweemanszaag (gewoon)
    Draaiorgel (gewoon)
    Pijnboom en Pijnboom XL, 2 x
    Abrikoos en Abrikoos XXL, 2 x
    Vleermuisgrot Rood
    Visvijver Rood
    Wie wil er ruilen? Graag een duifje.

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je meerdere aanbiedingen krijgt, mag je er wel eentje doorsturen naar mij. Die deal wil ik ook wel.

daisy17858, snietje1, .Kiko17. en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

@Iedereen

Ik ben op zoek naar de neonkippenstal, stuur maar een img wat je er eventueel voor terug wilt hebben.

HofvanDromen en snietje1 vinden dit leuk.
  9. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Heb je nog geen roze stallen Coco? Dat had ik niet verwacht!

Ik heb een roze paard dubbel, wil wel de eer hebben om je met je eerste roze stal te verblijden! :)

Kadootje, je bent zo trouw aan het spel en het forum, weet zeker dat je goed voor dat paardje zal zorgen ook :p

daisy17858, katbla, robbiefarmer en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

Het ruilen van roze stallen lijkt me nog veel te hoog gegrepen. Maar ik heb van de soep en vriendenquest een roze ezelstal en werkstal, van de koekoekquest een roze eend, dus helemaal zonder zit ik niet. En ik heb alle 3 roze neonstallen ook.
    Ik heb 3 rode paarden, dus je mag ook best kijken of je er zelf iets leuks voor terug kunt krijgen.
    Ik vind het aanbod wel heel lief van je.

11. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Nou ja zeg, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken haha, dat is een grapje he :)

Ik heb zo veel roze stallen / werkplaatsen en zet ze bijna niet meer neer. Spaar alleen nog de allerhoogste XXL bomen zodat ik de minder hoge XXL kan vervangen. Gebruik voornamelijk de oogstknecht en heb het liefste op elk vakje een hoge boom, dan ben ik in 2x oogsten per dag klaar. Doe bijna niks meer met stallen, geef je er graag een hoor ;)

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. |-|ans

|-|ans Forummeester

Helaas... ik heb alleen maar wat roze stallen op mijn farmpje... maar zelf ben ik (zolang ik niet te heet douche dan) niet écht roze... bovendien nog maar net in level 95 beland, dus voor de ep hoef je het niet te doen... xD

daisy17858, -Tits-, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

....Zucht.... Das dan wel weer een beetje jammer allemaal:cry:

Als iemand nog een ROZE- stal over heeft en hem zo zat is dat hij hem kwijt wil...Ben ik degene die er met liefde voor wil zorgen...
    Graag duifjes...Je mag hem ook gewoon zonder duif komen brengen hoor:inlove:

Sifaka, Daxter1966, -Tits- en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik zoek een roze kleurenmengerij of een roze kameleonstal.... graag een igm naar snietje1. Heb veel te ruil.

15. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik zal het dan nog maar eens herhalen. Dit is geen praatgroep of kletsdraadje.
    We proberen het overzichtelijk te houden. Daarom staan er in de eerste post een aantal regels.

Je kan hier zaken ter ruiling aanbieden en je kan hier vragen of iemand een bepaald item heeft en met jou tegen iets anders wil ruilen.
    Alle anderen posten worden zonder bericht door ons verwijderd.

O ja, er staat ook nog iets over het weghalen van je eigen laatste post...
    o_Ok dat is niet zonder reden.

Hou het leuk en overzichtelijk. Genoeg plek op het forum om te kletsen en algemene vragen te stellen.

Namens ons, mij in het bijzonder, alvast bedankt.

daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Mijn vorige posten keurig weggehaald xD
    Over de roze schaap neerzetten, even niet over nagedacht, sorry :oops:
    En ik heb van alles te ruil :)

Gauw lijstje zoeken. Eigenlijk best ik heel tevreden met wat ik allemaal in de schuur en op het land heb staan. Maar toch nog wel wat kleine en grote wensen:

Ik zoek nog een rode kraai.
    Ik zoek nog een rode kameleon. heb ik
    Ik zoek nog een schaapveerster.
    Ik zoek nog een mamaschaap met kind.
    Ik zoek nog een draaimolen die 280 BD geeft.
    Ik zoek nog een flessengeest I.
    Ik zoek ook nog een suikerboom. heb ik
    Ik heb tijdens een event uit de stekjes een dubbele Baobab boom gekregen en wil er wel 1 ruilen voor een Sorbus of een duindoornbes. Baobab is geruild voor een Sorbus.

Wat ik nog heel graag zou willen is een kastanje spin, dit is een hele grote wens.
    Nog een grote wens is het kerstmobiel. Staat die stoffig in de schuur, dit geeft niets. Ik heb de emmer met sop al klaar staan.

Ik heb 2 x een rode vleermuis
    Ik heb ook nog een rode geit.
    Nog gevonden die ik dubbel heb:
    Een Tamarinde.
    Een Mispel.
    Kan iets maken in de fabriekjes
    Of ik heb misschien wel iets wat jij erg graag zou willen hebben.

Ik heb geen nieuwe stallen en of bomen over, velen heb ik zelf nog niet, dus daar kan ik je niet aan helpen.
    Ik moet mijn lijstje nog even verder compleet maken want het ruilen komt eens erg snel en helaas op 2 werkdagen.

Vanavond aanwezig op de farm en morgen de hele dag werken en rond 18 uur op de farm.

17. katbla

katbla Forum freak

ik heb een baobab in ruil voor sorbus...

wie o wie??

18. -Coco1968-

In dat geval heb ik wel een vlierbes xxl voor je. Dat is volgens mij samen met de esdoorn de boom die de meeste ep geeft.

.Kiko17. vindt dit leuk.
  19. hanweij

hanweij Gevorderde

Volgens mij geeft de Kurkeik XXL de meeste.

On record: is er iemand die mij aan een Açaí XXL, Boksdoorn XXL en/of een Pitomba XXL kan helpen?

20. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb 1 grote wens voor dit ruilevent:
    een schildpaddenverblijf.

Iemand die hem wil ruilen?
    Ik ben morgen tot ongeveer 18 uur online, dan op vakantie. Dan mag het schildpadje mee om in de Middellandse Zee rond te dobberen.