Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussie in 'Overig archief' gestart door lijebouwman, 11 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Heb even gekeken maar staat niet in de lijst.

2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

heb ik voor je...stuur ff een duifje

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

en nog een wezel naar jou

4. Aliyee94

Aliyee94 Doorzetter

Dank jullie allemaal!

5. omatrein

omatrein Gelegenheidsauteur

Ik zoek nog de sieritems "blijven drijven" en "beer en meloen". Dan is eindelijk mijn wolkenrij niet meer grijs....

6. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Ik ben nog steeds op zoek naar een Pangolin, heb al een snorkel opgezet om beter onder water te kunnen kijken maar....
    nog steeds niet gevonden:cry: Wie helpt er mee???:(

7. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Kan iemand mij helpen aan een parkiet en een pangolin. Wat ik ook op de ruilsite plaats krijg er nooit een reactie op. Heb eventueel een neon paardenstal of hondenhok of verschillende bomen te ruilen. Alvast bedankt! Groetjes, -miekedo-

8. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik zoek nog een watersalamander oranje....laat maar weten wat je er voor terug wil.....8)

9. john-j

john-j Forum-hertog

hoi
    ik ben op zoek voor 1 van mijn buren naar een sukade boom.
    als iemand 1 over heeft hoor ik het graag.
    mvg jphn

10. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Kan me vergissen, maar de Pangolin was bij een eerder event dit jaar tot nu toe eenmalig te verkrijgen. Dus de kans dat door iemand zowel hier op forum als in de zeppelin aangeboden wordt is nihil.

11. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Heb wat bij je hekje neergezet.

12. john-j

john-j Forum-hertog

bedankt

13. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

De pangolin is wel cadeau te doen hoorde ik van iemand.

14. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Dat zeg ik ook niet (zie laatste zin in vorige reactie.) Ik geef daarin alleen maar aan dat er niet zoveel (als bv. parkieten of secretarisvogel) die al via mysterieuze event te verkrijgen zijn in omloop zijn.

En als iets (boom/stal/werkplaats of sieritem) niet te ruilen zou zijn, dan zeg ik dat die niet te ruilen is in het event.

Laatste bewerkt: 25 Oktober 2021
  15. theav71

theav71 Levende forumlegende

Volgend ruilevent zal de pangolin vast meer te krijgen zijn omdat hij een prijs is bij dit seizoen als je een pas hebt gekocht.

Ik zoek:

oranje watersalamander
    oranje smaragdvaraan
    roze handwaaierfabriek (heb hier een roze kluisfabriek voor terug of iets anders natuurlijk)

Heb onder andere terug: slaapmuis, hellingboom, drakenboom, sintelbeuk, ambarella, middernachteik, roze salamander of iets anders in overleg

16. Corfrager

Corfrager Regelmatige auteur

Hij staat hier in de zeppelin te ruil voor het sieritem "kerstgevoel". Mocht je die hebben, dan wil ik hem wel voor je ruilen (heb het zelf niet)

17. theav71

Die moet je niet weg doen als je deze hebt want kerstgevoel is nodig voor een wolkenrij.

18. arwen1974

arwen1974 Doorzetter

Hi all, ik dacht ik sla een ronde over, maar eigenlijk ben ik toch wel op zoek naar een Taxus boom, dan kan ik weer wat quests afronden o_O

19. theav71

Onderweg :)

20. arwen1974

arwen1974 Doorzetter

Tof, dank je wel!!! :inlove: