Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussie in 'Overig archief' gestart door lijebouwman, 11 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik zoek:

    Bloemenliedjes
    Gestipte Parasol
    Hamstervanger
    Slinkse kaartspeler
    Rode nijlpaard

    Laat maar weten wat jij zoekt. Heb bijvoorbeeld gekko, blauwe gaai, ambarella, witte populier, pijnboomden of wat anders in overleg.
     
    Laatste bewerkt: 14 Februari 2021
  2. schorpioen55

    schorpioen55 Doorzetter

    kan ieheeftmand mij helpen aan een gekkoterrarium en of een amberelleboom en of een tomatenhorrorstal dit laatste is niet meer aan te komen maar is wel nodig om quests te doen
     
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb weer wat bij je hekje achter gelaten.
     
    theav71 vindt dit leuk.
  4. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Thea ik stuur je even een duifje

    ik ben nog op zoek naar een ambarellaboom
     
    Laatste bewerkt: 14 Februari 2021
  5. GI-Frank

    GI-Frank Gelegenheidsauteur

    Ik heb ontzettend veel trek in een lekker paling. :p Is er ergens nog een visboertje die ze heeft liggen?
    Noem je prijs maar :D
     
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Stuur me maar een berichtje dan krijg je er een van me

    ———
    Ik zoek:

    Bloemenliedjes
    Gestipte Parasol
    Hamstervanger
    Slinkse kaartspeler
    Rode nijlpaard
    Oranje watersalamander

    Laat maar weten wat jij zoekt. Heb bijvoorbeeld gekko, blauwe gaai, ambarella, witte populier, pijnboomden of wat anders in overleg.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    wie heeft een nijlpaard rood in de aanbieding?
     
  8. jule****

    jule**** Actieve auteur

    ik zoek oranje neushoorn .
    ik heb veel te ruilen.
     
  9. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik heb je een berichtje gestuurd.
     
  10. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Mijn iPad doet vervelend met een berichtje terug sturen via het spel maar ik kan hem nog steeds gebruiken. Laat maar even weten waar jij naar op zoek bent.
     
  11. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik zou graag de ambarella willen hebben, ik weet niet of je die nog hebt.
    De oranje watersalamander kun je halen uit de qwest energiecontract en dan bij 5. goud.
    Oke is veel te kweken maar dat ontdekte ik vanmiddag.

    Ik heb de rode nijpaardkuil naar je gestuurd, ik zie wel of je die boom nog hebt anders komt er volgende keer wel weer iets op mijn pad dat jij dan mss hebt.
     
  12. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ben nog steeds op zoek naar de witte basilicum dispenser om de wolkenrij compleet te maken.
    Ik wil hem ruilen tegen een howie
    Stuur even een duifje als je mij kunt helpen
     
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Het is hier toch wel heul rustig zeg.....
     
  14. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Iedereen heeft alles al of ze zoeken iets wat niet te vinden is. Maar is wel saai zo hier in het ruiltopic.
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Echt hé ! Het is zo gezellig om te zoeken naar iets leuks en er van te genieten op de boerderij of om te kunnen geven aan iemand die er van kan genieten. Gelukkig is het laatste me wel gelukt xD Das ook mooi:inlove: Maar toch blijft het rustig :(
     
  16. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik door het bomen het bos niet meer zie :p
     
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Jij bent ook een tijd er tussen uit geweest. Het beste is om overal een voorraadje van aan te leggen voor het geval iets bij een event word gevraagd. Ik zet zelf eigenlijk alleen nieuwe dingen op het veld om te verkopen of dingen waar ik voorraad mee opbouw voor een toplijst. Maar zoek je nog iets? Heb nog geen nieuw lijstje van je gezien.
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  18. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Dat lukt mij wel aardig, en de nieuwe dingen heb ik over het algemeen wel. Alleen de speciale dingen van tussentijds heb ik gemist, en die staan te ruil voor de bekende dingen als howie donut, slinkse dingen, hamster vanger, gestipte parasol, etc. Die zoek jij en ik kijk al heel het weekend tussendoor maar ik krijg ze niet te pakken om ze je toe te sturen.

    Mijn lijstje zoek ik ook heel het weekend door maar ze zijn niet of nauwelijks te ruil bij mij. Of voor 35 eierbomen ofzo -.-

    Judasboom, Pecanboom, Perzische Zijdeboom, Pimpernootboom, Pomeloboom, Sandelhoutboom, Taxus.
    Agama, Algeneter, Gazelle, Jak, Kolibrie, Kraaghagedis, Kraanvogel, Parelhoendershok, Quokka, Salamander, Smaragdvaan, Stinkdier, Stokstaartje, Vliegend hert, Watersalamander.
    Bokshandschoenenfabriek, Elandpodium, Haargelfabriek, Harkfabriek, Kaarsenatelier, Luchtbelpomp, Notenkrakerfabriek, Schrijfverenstudio, Skateboardfabriek, Tandenborstelfabriek, Tiki-totemwerkplaats, Veiligheidskegelfabriek, Zijdeboerderij, Zonne-energiecentrale, Zwarte-band-maker.

    Ik weet niet of deze wel/niet te ruil zijn, volgens mij wel. De meeste vind ik te ruil voor eerder genoemde items. En helaas wil niemand mijn goudblaadjes, tempelbomen, zoutbomen, suikerbomen en weet ik het allemaal oude bomen hebben :p
     
  19. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dit zoek je nu nog: Algeneter, Gazelle, Kraaghagedis, Parelhoendershok, Quokka, Salamander, Smaragdvaan, Stokstaartje, Haargelfabriek, Luchtbelpomp, Notenkrakerfabriek, Schrijfverenstudio, Skateboardfabriek, Tandenborstelfabriek, Tiki-totemwerkplaats, Veiligheidskegelfabriek, Zijdeboerderij, Zonne-energiecentrale, Zwarte-band-maker.

    Kon niet meer sturen.
     
    Alextheman95 en snietje1 vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Er kunnen nu een paar dingen weggestreept worden. Met vragen kom je verder ;)
     
    -matthias1952- en Alextheman95 vinden dit leuk.