Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussie in 'Overig archief' gestart door lijebouwman, 11 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

niemand meer een manta in de aanbieding?.............:oops:

Laatste bewerkt: 15 September 2019
  2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ikke niet. Maar troost je: die manta komt vanzelf wel. Komt ie niet uit een mysteriestal dan wordt het wel een keer een eventprijs. Dat is bij al die andere oh zo zeldzame nieuwe bomen en stallen uiteindelijk ook gebeurd. Ik maak me zelf altijd veel drukker om ouwe stallen zoals het stinkdier, want daar is nu veel lastiger aan te komen. Daar geef ik ook rustig zo'n 'reuze zeldzaam' nieuw geval voor weg xD

harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik had geluk aan het begin van het ruilen
    koste mij een hamstervanger, nu vragen ze er 5 voor of roze werkstallen bijv barbier

harm-jan70 vindt dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

xD Dat luchtje van het stinkdier mag wel naar goud ruiken want in de zeppelin vragen ze echt de hoofdprijs.

ansimon en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

Nou ja daarom xD

Doe mij maar een stinkdier hoor, in plaats van een manta. Ik scoorde gisteren een kangoeroe en ik was zo blij als een kind xD

6. schaapje52

Ik bezit geen manta. Ik vind wel dat deze keer in de zeppelin echt veel hoog wordt gevraagd. Normaal kan ik wel een gewoon stalle ruilen of een sieritem. Nu echt met pijn en moeite een tractor met biertonnetjes geruild voor ja je geloofd het niet een hoge rode stal. :oops: Kon hem niet laten staan. xD Lijkt wel of ze ergens gelezen hebben dat schaap sieritems spaart met schaap. Zijn met stip gestegen naar de top. Ik ben een hele rijke boerin met al die schaap items. :D

Heb jij een stinkdier nodig. Stuur maar effe een duifje. xD

harm-jan70 vindt dit leuk.
  7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Die stallen had iedereen eerder in overvloed en werden aan de lopende band gegeven en ontvangen. Nu moet je echt je best doen om 1 van die dieren te hebben. Vooral als nieuwere boeren.
    Af en toe stoppen er nog boeren met een ruilevent, dan kun je er aan komen, maar anders is het echt bijna niet te doen.

schaapje52 vindt dit leuk.
  8. kakelot69

Precies! Ik heb nu alle stallen (behalve de manta dan) en dat is geheel en al te danken aan de ruilevents. Al die iepen die ik heb heb ik gewoon zomaar gekregen uit stekjes, ik word inmiddels doodmoe van die iepen xD

Waarmee ik maar zeggen wil: soms is het handig om je niet te fixeren op het nieuwste en het zeldzaamste, maar op wat je nodig hebt.

harm-jan70, BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

En de mier dan? Die heb ik nog niet, hoe kon je daar aan komen?

Merk wel dat er minder stekjes worden gekocht en de bomen er sneller weer uit gaan. Dus ik mis nog wat XXL bomen, terwijl die er niet meer in zitten. Dan kom je weer op de oudere stekjes uit. Maar ja ooit komt het wel goed, is maar net hoelang je van plan bent het spel te spelen :p En die rode werkstallen die ik nog zoek, druppelen elke keer wel weer binnen. Maar ja je moet ook iets te wensen houden toch?!

schaapje52 vindt dit leuk.
  10. hwjstolwijk

er is hier iemand die 25 graf kaars cactus vraagt in ruil voor zijn howie
    hoe komt iemand aan 25 van die dingen en wat moet je er mee 2 of 3 snap ik nog maar 25

schaapje52 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Heb er ook een stuk of 7. Waarvan 1 of 2 de XXl variant.

Heb ze enkel bij elkaar gewinkeld voor de slijmschoonmaakservice quest. Daar zijn bij de 3 opdrachten in 4/4, 225 grafkaars (zaad) nodig. Nog of hooguit 2 keer een volle maan, dan kunnen de grafkaarsen ook de ballon in.xD

Dacht, dat de grafkaarsen met superbomen mest erbij nog steeds 225 uur duurt voor die klaar is..

schaapje52 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  12. kakelot69

Duifje komt er aan gevlogen! Ik heb precies één stinkdier en daar was ik al heel blij mee, maar twee is altijd beter want ik zit nog te houden met een quest waar ze kaarsen vragen xD

schaapje52 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  13. bepsels

bepsels Forummeester

op de valreep, ik was ziek.
    Ik heb voor jou een papegaaiverenboom.

14. hwjstolwijk

heb er maar 3 en dat is meer dan genoeg
    en zoveel heb ik nog niet gedaan met de vm, ben bang dat ik me straks gaat vervelen in dit spel :oops:

15. kakelot69

Deal!

Edit: mijn chinchilla's zijn bij deze op xD

Edit 2: HJ, heel erg bedankt voor je onverwachte stinkdier :inlove::inlove:

Edit 3: En nog een stinkdier, van Thea :inlove:

Ik heb ze nu alle vier samen met het kaarsenatelier in een hoekje gezet. Mijn speciale stinkhoekje xD

Laatste bewerkt: 15 September 2019
    harm-jan70 en bepsels vinden dit leuk.
  16. schaapje52

Ik heb het stinkdier verstuurd met knijper. xD

janniekwak en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. bepsels

bepsels Forummeester

het zijn er twee geworden!

18. kakelot69

Dank je wel! Ik heb er nu drie, wat zal het lekker gaan stinken op mijn farmpje. Ik ruik het nu al door de wifi heen :wuerg:

19. Hetty47

Hetty47 Forumleerling

Nog steeds zoekende.

20. kakelot69

Ik heb ze al in goede orde ontvangen, dank je wel :inlove::inlove: