Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussie in 'Overig archief' gestart door lijebouwman, 11 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Oh bestaat die ook ??? ik schrijf hem op en kijk of ik hem dan kan maken. Dank je Thea !

2. john-j

john-j Forum-hertog

heeft iemand nog een jackfruit en wil die eventueel ruilen.

stuur een duifje.
    john-j

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Wil iemand nog roze werkplaatsen kwijt? Zo ja laat me maar via een berichtje horen wat je er voor wil.

4. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Ik zoek: een Cavia.. als iemand die wil ruilen graag een duifje :).

(Let op --> nog 20 minuten om te ruilen, dan is het event voorbij ;) ).

Edit: en het is weer voorbij. Cavia is voor volgende keer. Of wie weet komt hij eens uit een mysteriestal.. wie weet :) .

Laatste bewerkt: 18 November 2018
  5. theav71

Het heeft net lang genoeg geduurd, man mopperde nog niet over te weinig aandacht ;)

harm-jan70, snietje1, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

Hoi. ik ben nu pas thuis en zie dus nu pas het bericht. Ik heb een papagaaiverenboom voor je. Als je deze wilt ruilen tegen een 1vaks apnkooien graag.

7. theav71

Is prima, stuur je even een berichtje om je toe te voegen

8. bommelbij

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Kun je me nog snelaangeven hoeik je de veren boom stuur. ben het alweer vergeten.

Laatst bewerkt door moderator: 19 November 2018
  9. theav71

Mij toevoegen als vriend en dan naar het ruilscherm gaan, op cadeau geven klikken, mijn naam aanklikken en dan boom zoeken en op cadeau doen klikken

10. bommelbij

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Hoi. Gevonden. asl het goed is moet je papagaaienverenboom in je voorraad staan. Dank je wel.

Als het goed is heb je de boom. Nogmaals dank je wel.

Laatst bewerkt door moderator: 19 November 2018
  11. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ben blij dat ik deze keer toch nog 1 ding heb mogen ontvangen..............:music:volgende keer ga ik ook roze stallen vragen.....8)

schaapje52 vindt dit leuk.
  12. theav71

Ja hij is binnen, bedankt voor de ruil

13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor het super leuke ruilevent. Ik heb gelukkig anderen weer blij kunnen maken en dat vind ik juist helemaal super. Daarnaast heb ik veel weg kunnen geven, gekregen en geruild. Ik kan weer lekker verder met de farm, nieuwe stallen en werkstallen voor de quests. O ja, mijn siervelden worden steeds mooie met al die schaapjes. :inlove:

Tot de volgende ruil maar weer. :music:

hwjstolwijk en -mikmak- vinden dit leuk.
  14. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik ben ook tevreden met het shoppen (lees ruilen) in de afgelopen dagen een aantal nieuwe bomen:D:inlove: en verder vele aanvullingen aan stallen (inclusief update), werkplaatsen (inclusief update) en bomen.;):p

Om een idee te geven; Voor event had ik ongeveer 30 licenties:inlove: en nu nog maar (zonder tussendoor aankoop) 9 licenties.:D:p

schaapje52 vindt dit leuk.
  15. theav71

Je moet alleen Ron eens lief aankijken of hij ook weer eens forum wedstrijden kan houden zodat je fanitems met schaapjes kan winnen.

Ik wil trouwens ook iedereen bedanken voor het ruilen en tot de volgende ruil maar weer :)

16. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Wat me trouwens ook opviel, was dat in de zeppelin (of hoe jullie dat ding ook willen noemen) veel mensen ook aan een ander event (vlinder updates bedoel ik daarmee) dachten bij de aanvragen.

17. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik wil ook iedereen weer bedankt voor een mooie ruil :)

hwjstolwijk, harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Van hieruit ook iedereen bedankt voor het ruilen en de cadeautjes! Mijn roze verzameling is uitgebreid met elf stallen, en ik kan haast niet wachten tot dat malle objectenevent is afgelopen en ik ze allemaal in de wei kan zetten :inlove:

19. grejotien

grejotien Forumleerling

deze beginnende boerin wil ook iedereen bedanken voor de mooie cadeaus ben heel blij met de gekregen spulletje!
    hopelijk kan ik bij de volgende ronde ook mensen blij maken.

.Kiko17., kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. john-j

john-j Forum-hertog

hoi
    ik ben bij het komende ruilevent op zoek naar het item dolgelukkig van het Carnavalskoningin-event maart 2019.
    stuur maar een duif en misschien komen we tot een ruil.
    mvg john-j