Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussie in 'Overig archief' gestart door lijebouwman, 11 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rikmark

rikmark Forum freak

Ik zoek nog een roze kameleon, roze kameel en roze panda.
    Heb hiervoor te ruil een dassenburcht, textielmolen, flamingomeer, rode panda en miereneter.

Mocht je willen ruilen stuur maar een duifje.

2. dirkadriaan61

dirkadriaan61 Forumleerling

Ik heb een kapitein vogelverschrikker nodig, maar die staat niet meer in de lijst, waar, hoe, wanneer komt die dan wel weer in de verkoop of ruilevent?

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik denk dat BP die net als de bloemen van het rad in de toekomst wel te koop zullen aanbieden. Mochten ze eens te ruil komen dan zal dat wel over een flinke tijd zijn, de bloemen hebben ze ook duur in de verkoop gegooid en als ze dan snel te ruil zouden komen zou niemand ze meer kopen.

muis1969 vindt dit leuk.
  4. jole69

jole69 Forumleerling

ik zoek rode panda-ik heb te ruilen flamingo.
    ik zoek ook nog Ballonnenexpress

Rozie67 vindt dit leuk.
  5. mibs59

mibs59 Forumbeginner

ik zoek ieeeks vlijtige t-shirtdrager, fata morgana, shirtje ruilen en nog meer voor de wolkenrijen.
    laat even weten wat je hebt en wat je ervoor terug wil hebben
    mibs59

6. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Gezocht 2 Otters en graag 2 miereneters heb tijgers en rode panda`s in de aanbieding. Graag ook een rode stokjesfabriek gewenst. Een Howie Donut zou ik ook nog graag willen hebben. Berenverblijf oranje, Elandverblijf, Spinnenverblijf zou ik ook nog graag willen hebben.
    Heb ook in de aanbieding de wolkenrijen: Beam me up/Astro half pipe/ Raketgeleerde. Een klein snufje/ Drankjesfeest en De bol voorspelt... Bevers kunnen niet springen/ Handen omhoog/ Gespierde kattengekte. Rijden maar cowboy/ Slaapsterretje/ Lollykist.
    Ridders 2x, Het leeft!, Als een vis in het water, Zeemeerminfoto`s, Schoonmaakteam, Visvriendje 2x enzovoort.

Laatste bewerkt: 27 September 2016
  7. Kifune

Kifune Forumbeginner

ik zoek Ad Victoriam, raketgeleerde, ontspoort, fata morgana, enge vogelverschrikker, glansr-ei-k, papieren hart, chocolade kip, chocolade haas en muzikale narcissen om de wolkenrijen te vullen
    kifune

8. katje1990

katje1990 Forumbeginner

ik zoek perfecte poezie, fata morgana, modderfestijn, koekhuisje, lollige lupine, holo-maan, vlijtige T-shirtdrager.
    ik heb veel stallen en bomen te ruil
    katje1990

9. goldpit

goldpit Junior expert

ik zoek een goudenregenbloesem en een drakenbloedvrucht. heb diverse ruilitems zoals flamingo, tijger, rode panda, elsbes, bourgainville etc

10. katbla

katbla Forum freak

ik zoek een elsbes, heb te ruil mangistan, kornoelje, gele trompet, duindoorn, jeneverbes, zwarte wilg, sorbus...etc

11. FarmerJuline

FarmerJuline Regelmatige auteur

Die heb ik.

Heeft iemand een ijsvogel voor mij?

12. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

IJsvogel heb ik wel voor je. Zou graag een Spinnen verblijf/ Elandverblijf of een miereneter willen hebben. Stuur maar een berichtje naar mij.
    Heb te veel om op te noemen om te ruilen dus stuur maar een berichtje met wat je hebben wilt en aanbied dan stuur ik je sowieso antwoord terug. Ben alle roze stallen en werkplaatsen nog nodig behalve apenverblijf en konijnenverblijf. En alle griezelwerkplaatsen heb ik ook nog niet.

13. bepsels

bepsels Forummeester

Ik zou heel graag een geitenmelkboom willen. Bij het vorige ruilevent was ik op vakantie, dus probeer ik het nu nog maar weer. Verder heb ik van alles te ruil!

14. Jasmijn

Jasmijn Forumleerling

Ik ben op zoek naar het Item *Maffe wetenschap*, van de wolkenrij de perfecte erwt, heb oa roze stallen in de ruil, of een das, of een Howie maar bij die howie wil ik er nog wat bij. bij interesse graag een berichtje naar -jasmijn-

15. boemer49

boemer49 Oudgediende

ben op zoek naar warmwaterbron, en naar kleine poetsers, heb er van alles voor terug ...??????

16. Jasmijn

Jasmijn Forumleerling

Ik ben ook op zoek naar elsbes boom, ik kan ruilen tegen een parfumboom, of een sakura XXL. en nog wat leuke dingen als je met me wil ruilen doe dan maar een berichtje naar -jasmijn-

farmermikkie vindt dit leuk.
  17. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

zoek een tijger en een flamingo, heb een miereneter te ruil.

en...al weer binnen:inlove:

Zoek nog wel een Mike&Lily om mijn staak compleet te maken. Iemand?

-mikmak- vindt dit leuk.
  18. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Mocht iemand een oranje donsverenwerkplaats hebben, die staat te verstoffen, dan is hij welkom.
    Chronisch tekort aan donsveertjes en aan hout om hem te bouwen.
    Tuurlijk komt er iets voor terug, in overleg.

Edit: ik ben inmiddels voorzien. Dank allemaal!

19. Jasmijn

Jasmijn Forumleerling

Ga voor je op zoek momentje

farmermikkie vindt dit leuk.
  20. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik heb er vier die niet opstaan . Stuur maar een duif ik hoef niets terug

-Coco1968- vindt dit leuk.